Тема № 288902: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)


Додати повідомлення
support
Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 28 червня 2022 р. 11:15
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

В новому інтерфейсі "Приват24 для бізнесу" необхідно обрати своє "Підприємство" - ОСББ та перейти в розділ "Каталог послуг"

Далі необхідно вибрати застосунок "Автоклієнт"

Натискаємо на кнопку "Підключити"

Після вдалого підключення необхідно натиснути на кнопку "Відкрити"

Після вдалого підключення необхідно натиснути "Підключити додаток" -  API

Заповнюєте поле "Найменування API" , проставляєте галочку "Ознайомлений" та натискаєте кнопку "Зберегти"

Після встановлення Автоклієнта необхідно натиснути кнопку:

Далі:

Відкриється вікно наступного виду:

Далі переходимо до розділу програми "Видатки":

Заповнюємо поле "Токен*"

Обов'язково необхідно вибрати API Клієнт-банка (тільки без СМС-пароля)

При необхіності змініть значення полів "Завантажити рух коштів з*" та "Зараховувати плітежі з*".

Після натиснення на кнопку "Зберегти", для вдалої синхронізації з Приватбанком, необхідно зачекати близько хвилини, поки не з'явиться повідомлення про успішне збереження.

 
natashka Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 28 червня 2022 р. 13:53
З нами з:
15 серпня 2017 р. Повідомлень: 5

Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" зробила, але повідомлення на головній сторінці не зникло.
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 30 червня 2022 р. 10:16
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster
Доброго дня!
Чи дочекались Ви повідомлення про успішне збереження даних?
 
natashka Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 30 червня 2022 р. 10:20
З нами з:
15 серпня 2017 р. Повідомлень: 5

Так, було повідомлення про успішне збереження даних
 
osbb106 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 4 липня 2022 р. 21:42
З нами з:
Повідомлень: 95
Gold Poster
Чи необхідно всім робити інтеграцію? У мене все працює. Інтеграцію за такою схемою робила раніше.
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 4 липня 2022 р. 23:00
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!
З часом всі перейдуть на нові налаштування.

Ви можете їх змінити в зручний для Вас час.

 
gala1970 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 9 липня 2022 р. 14:38
З нами з:
Повідомлень: 3

Доброго дня. Цікава інструкція.... Про підключення Автоклієнта. А де момент оновлення. В мене він підключений давно. В Приватбанку немає підключити. Є Відкрити і Відключити. Що я маю вибрати? Я вибрав відкрити і скопіював токен та замінив в Видатках. Повідомлення не зникло. Інструкція для тих хто підключає дане налаштування вперше. Можливо я повинен в приватбанку спочатку відключити автоклієнт? А тільки потім створити новий? Хочу пояснень. Я не ризикнув відключати... хто його знає можливо при відключенні зникнуть якісь дані що дуже не бажано. Поясніть докладніше про дії в приватбанку для тих в кого вже підключений автоклієнт і його треба оновити. Дякую за розуміння. З повагою isemko.
 
gala1970 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 10 липня 2022 р. 9:46
З нами з:
Повідомлень: 3

Доброго дня. До речі, ваша інструкція застаріла. Вигляд налаштувань тепер трохи інший із-за зміни дизайна сторінок Приватбанком. І в вікні авторизаційні дані АРІ тепер присутній окрім токена ще й ID. Тому будь ласка оновіть інструкцію та додайте пояснення як виконувати налаштування для тих користувачів в яких уже був підключений Автоклієнт, щоб не було непорозумінь та невиправних помилок. Дякую за розуміння та допомогу.
 
oblikservis
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 липня 2022 р. 16:08
З нами з:
28 січня 2020 р. Повідомлень: 1

Добрий день, не зникає повідомлення, вже оновили а воно все одно вискакує, що це може бути?
 
anna_qwerty
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 липня 2022 р. 16:13
З нами з:
Повідомлень: 4

Потім заходимо знову і зникає токін який вставляли
 
Любов Борсенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 23 липня 2022 р. 0:40
З нами з:
8 червня 2017 р. Повідомлень: 17
Bronze Poster
До Клієнт-банку вхожу за логіном та паролем. Чи обов'язково використовувати Токен?
Ще до сьогодні інтеграція працювала як належить, аж послухала Вас і "оновила" ! Тепер нічого не затягується! Остання проплата не зайшла. І що робить??

                                    
                      

                                          nezalezhnist26@ukr.net
                                          osbb.nezalezhnist26@gmail.com
 
Любов Борсенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 23 липня 2022 р. 0:51
З нами з:
8 червня 2017 р. Повідомлень: 17
Bronze Poster
Маю на увазі, чи можна обирати Токен чи Пароль?
І "Id" - ?? Це ж "логін"?? Чи не так? Або де його брати той "Id"?

                                    
                      

                                          nezalezhnist26@ukr.net
                                          osbb.nezalezhnist26@gmail.com
 
Любов Борсенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 23 липня 2022 р. 0:54
З нами з:
8 червня 2017 р. Повідомлень: 17
Bronze Poster

                                    
                      

                                          nezalezhnist26@ukr.net
                                          osbb.nezalezhnist26@gmail.com
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 24 липня 2022 р. 20:39
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!

Прохання переглянути уважніше переглянути інструкцію. ID зараз не потрібен, вносите лише token.

 
olhiks
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 3 серпня 2022 р. 0:17
З нами з:
Повідомлень: 21
Silver Poster
Вітаю. Оновлення зробила згідно інструкції, але повідомлення не зникає.
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 7 серпня 2022 р. 22:47
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!

Повідомлення буде прибране через декілька тижнів, так як не всі користувачі ще звернули увагу, що потрібно внести зміни.

 
grigorenka16 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 9 квітня 2023 р. 18:04
З нами з:
4 листопада 2021 р. Повідомлень: 3

доброго дня token це пароль голови осбб? Я так розумию чи це парольособи яка мае права теж в осбб без єлектроного підпісу? Допможит будь ласка  
 
annnnnna
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 10 квітня 2023 р. 10:00
З нами з:
Повідомлень: 35
Silver Poster
token це символьний набір, який ви можете отримати в кабінеті ОСББ в Приватбанку через послугу Автоклієнт. Копіюєте його та вставляєте в осбб-онлайн
 
grigorenka16 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 12 квітня 2023 р. 20:48
З нами з:
4 листопада 2021 р. Повідомлень: 3

А как узнать подлючен Автоклиент или нет?
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 13 квітня 2023 р. 13:05
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!

Якщо в особистому кабінеті з'явився інформер з залишком коштів на банківському рахунку та в розділі "зарахування платежів" з'явилися транзакції, то це означає, що інтеграція пройшла успішно.

 
Nadya+
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 22 квітня 2023 р. 13:37
З нами з:
22 грудня 2022 р. Повідомлень: 1

 Что   я делаю  не так?

 
edinarodina Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 1 серпня 2023 р. 10:38
З нами з:
Повідомлень: 25
Silver Poster

Доступ до сервісів «Автоклієнт», «Модуль обміну» та API з'являється одразу після зміни тарифного пакету на «Бізнес Комфорт» або «Бізнес ПРО». Чи не можете Ви посприяти в Приваті щоб повернули послугу Інтеграція для малих клієнтів. При повсемісній цифровізації це навіть безглуздо відключати від інтеграції з банком. Сама заявку в Приваті зробила про повернення інтеграції малим клієнтам. Но поки я 1 одиниця.... нажаль.

 
Левитана 75/77
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 20 жовтня 2023 р. 10:52
З нами з:
2 жовтня 2023 р. Повідомлень: 1

Доброго дня. Заношу всі параметри для інтеграції з Приватбанком згідно інструкції, але видає наступне повідомлення Не вдалося виконати вхід в клієнт-банк, причина:
Для рахунку 260040449080480 не знайдено жодної транзакції
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 24 жовтня 2023 р. 11:06
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster
Доброго дня!
Чи актуальне Ваше звернення?
 
osbb106 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 3 лютого 2024 р. 15:37
З нами з:
Повідомлень: 95
Gold Poster
Добрий день! Немає з'єднання з Приватбанком.

Відсутній банківський рахунок для синхронізації

Автоклієнт недоступний. Як зробити сінхронізацію?
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 27 лютого 2024 р. 19:55
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!

Якщо Ваш тарифний план у Приватбанку не передбачає "Автоклієнт" то автоматична інтеграція недоступна, але Ви можете імпортувати виписку в ДБФ форматі.

 
virago_nk Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 березня 2024 р. 14:01
З нами з:
6 вересня 2019 р. Повідомлень: 24
Silver Poster
У мене після зміни голови правління налаштувати інтеграцію не вдалось, а тариф змінювати не хочуть, бо і так для маленького ОСББ послуги Привата стали дорогими. Я методом "научного тика" знайшла це вивантаження в файл і це спрацювало. Шкода, що це можливо тільки з клієнтами Приватбанка
 
virago_nk Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 березня 2024 р. 14:20
З нами з:
6 вересня 2019 р. Повідомлень: 24
Silver Poster
Не повірила своєму щастю: дбф ощадбанка теж завантажився!!!! 
 
virago_nk Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 березня 2024 р. 15:28
З нами з:
6 вересня 2019 р. Повідомлень: 24
Silver Poster

Також змогла завантажити дбф-файли виписок Укрсиббанку та Індустріалбанку=)

Дякую за сервіс.

 
 
Политех Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 22 березня 2024 р. 14:05
З нами з:
1 лютого 2024 р. Повідомлень: 1

Добрий день! Перестали затягуватись виписки з привата. Спробувала оновити Автоклієнт, з'явилось ось таке і не дає зайти для копіювання.
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 24 березня 2024 р. 22:24
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 861
Gold Poster

Доброго дня!

Прохання написати нам на Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст.

 

Додати повідомлення