Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 28 червня 2022 р. 11:15
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
В новому інтерфейсі "Приват24 для бізнесу" необхідно обрати своє "Підприємство" - ОСББ та перейти в розділ "Каталог послуг"
Далі необхідно вибрати застосунок "Автоклієнт"
Натискаємо на кнопку "Підключити"
Після вдалого підключення необхідно натиснути на кнопку "Відкрити"
Після вдалого підключення необхідно натиснути "Підключити додаток" - API
Заповнюєте поле "Найменування API" , проставляєте галочку "Ознайомлений" та натискаєте кнопку "Зберегти"
Після встановлення Автоклієнта необхідно натиснути кнопку:
Далі:
Відкриється вікно наступного виду:
Далі переходимо до розділу програми "Видатки":
Заповнюємо поле "Токен*"
Обов'язково необхідно вибрати API Клієнт-банка (тільки без СМС-пароля)
При необхіності змініть значення полів "Завантажити рух коштів з*" та "Зараховувати плітежі з*".
Після натиснення на кнопку "Зберегти", для вдалої синхронізації з Приватбанком, необхідно зачекати близько хвилини, поки не з'явиться повідомлення про успішне збереження.
За це повідомлення автору support подякували:3 Олена Шаміч, Олена Василівна, amazurenko
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 9 липня 2022 р. 14:38
З нами з: Повідомлень: 3
Доброго дня. Цікава інструкція.... Про підключення Автоклієнта. А де момент оновлення. В мене він підключений давно. В Приватбанку немає підключити. Є Відкрити і Відключити. Що я маю вибрати? Я вибрав відкрити і скопіював токен та замінив в Видатках. Повідомлення не зникло. Інструкція для тих хто підключає дане налаштування вперше. Можливо я повинен в приватбанку спочатку відключити автоклієнт? А тільки потім створити новий? Хочу пояснень. Я не ризикнув відключати... хто його знає можливо при відключенні зникнуть якісь дані що дуже не бажано. Поясніть докладніше про дії в приватбанку для тих в кого вже підключений автоклієнт і його треба оновити. Дякую за розуміння. З повагою isemko.
За це повідомлення автору gala1970 подякували:2 iriaxa, osbb1427
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 10 липня 2022 р. 9:46
З нами з: Повідомлень: 3
Доброго дня. До речі, ваша інструкція застаріла. Вигляд налаштувань тепер трохи інший із-за зміни дизайна сторінок Приватбанком. І в вікні авторизаційні дані АРІ тепер присутній окрім токена ще й ID. Тому будь ласка оновіть інструкцію та додайте пояснення як виконувати налаштування для тих користувачів в яких уже був підключений Автоклієнт, щоб не було непорозумінь та невиправних помилок. Дякую за розуміння та допомогу.
За це повідомлення автору gala1970 подякували:2 iriaxa, osbb1427
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 23 липня 2022 р. 0:40
З нами з: 8 червня 2017 р.
Повідомлень: 17
Bronze Poster
До Клієнт-банку вхожу за логіном та паролем. Чи обов'язково використовувати Токен? Ще до сьогодні інтеграція працювала як належить, аж послухала Вас і "оновила" ! Тепер нічого не затягується! Остання проплата не зайшла. І що робить??
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 13 квітня 2023 р. 13:05
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Якщо в особистому кабінеті з'явився інформер з залишком коштів на банківському рахунку та в розділі "зарахування платежів" з'явилися транзакції, то це означає, що інтеграція пройшла успішно.
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 1 серпня 2023 р. 10:38
З нами з: Повідомлень: 25
Silver Poster
Доступ до сервісів «Автоклієнт», «Модуль обміну» та API з'являється одразу після зміни тарифного пакету на «Бізнес Комфорт» або «Бізнес ПРО». Чи не можете Ви посприяти в Приваті щоб повернули послугу Інтеграція для малих клієнтів. При повсемісній цифровізації це навіть безглуздо відключати від інтеграції з банком. Сама заявку в Приваті зробила про повернення інтеграції малим клієнтам. Но поки я 1 одиниця.... нажаль.
За це повідомлення автору edinarodina подякували:5 buh.osbb.3, iriaxa, Anna_Karabet, osbb1054, Богдан Умань
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 20 жовтня 2023 р. 10:52
З нами з: 2 жовтня 2023 р.
Повідомлень: 1
Доброго дня. Заношу всі параметри для інтеграції з Приватбанком згідно інструкції, але видає наступне повідомлення Не вдалося виконати вхід в клієнт-банк, причина: Для рахунку 260040449080480 не знайдено жодної транзакції
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 14 березня 2024 р. 14:01
З нами з: 6 вересня 2019 р.
Повідомлень: 24
Silver Poster
У мене після зміни голови правління налаштувати інтеграцію не вдалось, а тариф змінювати не хочуть, бо і так для маленького ОСББ послуги Привата стали дорогими. Я методом "научного тика" знайшла це вивантаження в файл і це спрацювало. Шкода, що це можливо тільки з клієнтами Приватбанка
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 3 вересня 2024 р. 23:16
З нами з: Повідомлень: 97
Gold Poster
добрий вечір. Для налаштувати синхронізації з Приватбанком через Автоклієнт необхідно змінити тарифний пакет на дорожчий. Чи всі переходять на новий тариф в Приваті чи є якісь інші можливості. Для малих ОСББ якось задорого. Поділіться досвідом. А що кажуть АДМІНИ?
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 10 вересня 2024 р. 9:26
З нами з: Повідомлень: 4
Доброго дня. Помилку Ви так і не виправили. Завантажити виписки не можливо. До цього все працювало. Повторне налаштування - не вирішує проблеми. Що потрібно зробити що б працювала синхронізація з Приватбанком? В який термін Ви виправите помилку?
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт" 28.06.2022 (Нова)
Додано: 8 жовтня 2024 р. 11:29
З нами з: 21 жовтня 2017 р.
Повідомлень: 94
Gold Poster
Будь ласка, надайте інформацію що коїться з програмою чи інструкції що треба зробити, але в сервісі зараз неможливо відправити в Приватбанк базу нарахувань, бо вискакує повідомлення "Відбулася помилка при відправці бази" та неможливо зарахувати платежі з Приватбанка, бо при завантаженні файлу dbf з'являється повідомлення "Виникла помилка при обробці вашого запиту". Прошу Адмін швидко відреагувати, бо треба роздавати квитанції та закривати 3 квартал, а що робити з цими помилками невідомо.