З нами з: 13 вересня 2021 р.
Повідомлень: 7
|
Написали вже пять листів адміну, але не отримали досі ні одної
відповіді!!! До того ж сплатили на перед за 15 місяців кошти за
користування програмою- і тиша!!! Номеру телефону немає, звязок відсутній - це тільки у нас??? Наш e-mail -
redmi5pro.valentina@gmail.com osbb_alyans_comfort@i.ua
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Окрім листа з платіжним дорученням, звернень не знайдено. Яке Ваше запитання залишилося без відповіді?
|
|
|
З нами з: 13 вересня 2021 р.
Повідомлень: 7
|
Ми оформили заявку на підписання договору на роботу з програмою,
сплатили кошти за 15 місяців, заповнили всі дані по мешканцям,
підключили приват банк, бачимо зарахування платежів, але не можемо їх
внести до обліку по мешканцям - видає помилку - "доступ заблоковано"!!!
Просимо розблокувати програму для роботи з нею.
|
|
|
З нами з: 13 вересня 2021 р.
Повідомлень: 7
|
>> Alians-Komfort Ми оформили заявку на підписання договору на роботу з програмою, сплатили кошти за 15 місяців, заповнили всі дані по мешканцям, підключили приват банк, бачимо зарахування платежів, але не можемо їх внести до обліку по мешканцям - видає помилку - "доступ заблоковано"!!! Просимо розблокувати програму для роботи з нею.
Хто не будь продивляється звернення клієнтів?
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Надішліть на контактну форму логін та пароль, тому що нам вдалося зарахувати оплату, прохання перевірити чи правильно ми її рознесли.
|
|
|
З нами з: 17 квітня 2017 р.
Повідомлень: 9
|
Побачив, що на форумі є свіжі повідомлення на звернення користувачів! А на своє звертання у контактній формі ще 10-го жовтня, потім нагадування 20-го жовтня відповіді не отримав! Сьогодні звернувся ще раз через контактну форму, тепер через форум, може хоч так звернете увагу!
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Відповідь надана. Вибачте за затримку.
|
|
|
З нами з: 17 квітня 2017 р.
Повідомлень: 9
|
Відповіддю врятували мене від "інфаркту", дякую! Коли змінювався р/р, повідомлення про "червоні галочки" не було, або я не звернув уваги. Але зараз "вилізла" інша тема - при вході в особистий кабінет завжди висвітлювався графік надходжень та видатків, можна було переглянути попередні дні, зараз цього нема вже десь тиждень, що тут могло статися?
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Прохання надіслати скрін, про який саме розділ йде мова.
|
|
|
З нами з: 17 квітня 2017 р.
Повідомлень: 9
|
При вході в особистий кабінет не висвітлювався залишок коштів на рахунку у Приватбанку, через який можна переглядати надходження, але вже кілька останніх днів все в порядку. Все ж залишилося питання про невідомо чому з'явився досить великий борг по кв.63., про що писав ще 10-го жовтня. Дуже прошу вияснити, чиї дії і які саме привели до цього.
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Перевірити всі нарахування та оплати по даній квартирі Ви можете в акті звірок. Особистий кабінет - Прийом мешканців
|
|
|
З нами з: 17 квітня 2017 р.
Повідомлень: 9
|
Дякую, що швидко відгукуєтесь! Але суть питання не вирішена: чому по усіх квартирах все нормально, тільки по кв.63 виліз якийсь великий борг, якого зроду не було, боргували максимум за два місяці. Тому питання - хто, коли і як провів якесь коригування, яке привело до сьогоднішнього стану, і звичайно, як це виправити.
|
|
|
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
|
Доброго дня! Зробіть акт звірки та скажіть яка сама сума зайва або якої не вистачає, в даному акті видно всі нарахування та оплати. Ми не знаємо, що саме Вам чи мешканцю здається некоректним.
|
|
|