Тема № 288109: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Сплата за користування сервісом
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: 2 січня 2019 р. Повідомлень: 1 |
Після зміни власника нема можливості сплатити за користування сервісом, оскільки на всі звернення в пошту сайта для отримання актів ніхто ге реагує. Останні акти були за грудень 2019 року!!! Та на цей час змінилися власники сервіса та рахунки в банку!! Оскільки були виконані платежі в 2019 році наперед на 2 роки, настав строк нових платежів, але автоматично блокується доступ до сервіса, а на звернення про надання актів для оплати ніхто не реагує!! Може наполягають на зміну надавача сервісу по управлінню ОСББ?
|
|||
|
||||
З нами з: 26 листопада 2016 р. Повідомлень: 5 |
Аналогічна проблема. Рахунки і акти не отримували, в цьому місяці заблокували.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Вам потрібно замовити акти в особистому кабінеті |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 303 Gold Poster |
Доброго дня. В нас немає цієї опції
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! |
|||
|
||||
З нами з: 1 серпня 2021 р. Повідомлень: 1 |
Здравствуйте, подскажите, как получить счет на оплату? По почте нет от Вас договора. Возможно потерялась корреспонденция. Долг 60 грн. Нам нужен счет для оплаты, а где его взять не знаем.
|
|||
|
||||
З нами з: 25 жовтня 2020 р. Повідомлень: 1 |
у нас тоже нет кнопки замовлення актів...
|
|||
Додати повідомлення