Доброго усім форумчанам.
Може питання і безглузде, але буду вдячний за відповідь.
За кошти ОСББ встановили домофон Метаком. Я та інші мешканці були проти, але більшісь захотіла цяцьку з трубками у квартирі. Тепер претензія до встановника/продавця, яка стосується надання повної інформації на виріб та умисне приховування деяких налаштувань домофону, зокрема встановлення індивідуального коду для відкриття дверей та надання інфо про код тим, у кого нема кнопки/трубки в квартирі і хто змушений бігати з/на 5й поверх, щоб відчинити двері під"їзду. Звернувся заявою з таким питанням (встановити код) до голови ОСББ ще до встановлення замка, але відповіді нема 3 тижні. Зробив запит про надання договору, укладеного з фірмою та супутньої документації до виробу. Заяву прийняли, але відповідь літає в повітрі.
Отже питання. Чи є я, як власник квартири та співвласник загального майна, власником домофону? Чи можу я, як співкористувач та співвласник спільного майна, звертатися безпосередньо до встановника з певними заявами щодо порушення моїх прав, прописаних у ЗпЗПС? Це право на повну інформацію про товар(домофон.у т.ч і персональні коди відкриття дверей), на право користуватися повністю функціональним приладом (налаштування відключені встановником без узгодження)? Ну і стосовно порушення інших статей ЗпЗПС та ЦК України в плані обмеження моїх прав користування спільним майном. Тим більше, що я не порушую права інших співвласників на вільне користування домофоном.
Чи ці питання вирішуються тільки через збори та голову ОСББ і я не можу, я споживач, звернутися до встановника з претензіями?