Тема № 286665: СТВОРЕННЯ ОСББ / регистрация изменений


Додати повідомлення
Марина23 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
регистрация изменений
Додано: 1 жовтня 2020 р. 9:57
З нами з:
29 травня 2020 р. Повідомлень: 6

Здравствуйте. Председатель правления ОСМД уволился.  Было проведено собрание по избранию членов правления и собрание правления по избранию нового председателя. 

 В протоколе собрания указан список членов правления и их количество (десять). На заседание правление пришло шесть членов правления и ими был избран новый председатель. При регистрации изменений в госреестр в центре админ.услуг были предоставлены протокол общего собрания и нотариально заверенный протокол правления. Администратор требует новый протокол правления, т.к. в шапке протокола не указано общее количество членов правления ОСМД, а указано только пофамильно присутствующие члены правления, т.е. в протоколе отсутствует одна строчка.

 Нет этой строчки, и они не могут определить легитивность избрания председателя правления.Хотя имеют протокол собрания с четким указанием общего количества и фамилий членов правления. Утвержденной формы протокола правления, по словам администратора центра, они предоставить не могут, его нет. Делать новый протокол и заверять нотариально каждую подпись членов правления и протокол заседания правления для ОСМД(неприбыльного и малоимущего ОСМД)  дорого. Вопрос: Насколько правомерно данное требование?

 
osbb950
Re: регистрация изменений
Додано: 11 листопада 2020 р. 16:50
З нами з:
27 січня 2018 р. Повідомлень: 6

Доброго дня!

Кожний реєстратор має свою думку.

Спробуйте звернутись до іншого.

 
Центер Бухгалтерських Послуг
Re: регистрация изменений
Додано: 6 квітня 2023 р. 14:15
З нами з:
8 вересня 2022 р. Повідомлень: 78
Gold Poster
Спеціалісти ЦЕНТРУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ пропонують повне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.

Ми маємо досвід роботи з ОСББ/ЖБК по всій Україні та постійно удосконалюємось для полегшення управління керівникові. Забезпечуємо прозоре ведення бухгалтерії. Надаємо фінансовий звіт по витратам та доходам в будь-який час як для власників квартир так і для голови правління.

Ми надаємо повний спектр послуг:
- нарахування заробітної плати та інших необхідних нарахувань для дотримання Трудового законодавства,
- відображення боргів мешканців у звіті для управителя,
- рознесення платежів сплачених користувачами ОСББ/ЖБК,
- ведення повного кадрового обліку працівників ОСББ/ЖБК,
- надаємо супровід договорів контрагентів та контроль затрат, готуємо акти звірок для контроля заборгованості та своєчасності сплат,
- подання всіх необхідних звітів до податкової,
- формуємо довідки при необхідності,
- готуємо акти виконаних робіт,
- допомагаємо організувати онлайн доску оголошень управителю для мешканців.


За консультацією ТЕЛЕФОНУЙТЕ:
📞093-004-43-02
📞068-075-74-42
або залишіть заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті
nashbuh.in.ua

Центр бухгалтерських послуг
 
osbb209 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: регистрация изменений
Додано: 21 квітня 2023 р. 11:33
З нами з:
Повідомлень: 88
Gold Poster
Бухгалтер для ОСББ.
Надання повного спектру бухгалтерських послуг для Вашого ОСББ, ОК (обслуговуючого кооперативу), а саме: - облік нарахувань та сплати внесків співвласників на управління ОСББ, ОК; - облік витрат на управління та обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - нарахування та виплата заробітної плати персоналу ОСББ, ОК; - формування та подання щомісячної та річної фінансової, статистичної, податкової звітності; - ведення бухгалтерського обліку за допомогою онлайн-сервісу Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст, що гарантуватиме збереження усіх облікових даних Вашого ОСББ, ОК; - контроль витрат відносно кошторису, затвердженого загальними зборами ОСББ, ОК; - консультування з інших питань щодо управління та обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - проведення ревізії фінансової та негосподарської діяльності ОСББ, ОК з управління багатоквартирного будинку. Є можливість укладання договору із ФОПом (з відповідними кодами КВЕД), згідно якого оплата буде здійснюватися у безготівковій формі, із наданням актів виконаних робіт (наданих послуг). Також, можу допомогти у складанні кошторисів, наказів, протоколів загальних зборів, протоколів правління тощо. Гарантую конфіденційність, пунктуальність, уважність. 097 873 31 02. ОЛЬГА. КИЇВ.
 

Додати повідомлення