Шановна адміністрація, повідомте коли наладите роботу сервера? То у вас все позадвоювало в банку, тепер ви все видалили, й робота насмарку. Сьогодні зникла робота останніх днів, ні банку, ні нових особових рахунків, ні показів лічильників. Що з вами? Ще й відсутня синхронізація з банком. Саме вчасно, коли потрібно мешканцям надавати квитанції.
Тема № 286257: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Проблеми з роботою сервера
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: 15 січня 2019 р. Повідомлень: 21 Silver Poster |
|
|||
|
||||
З нами з: 19 грудня 2017 р. Повідомлень: 2 |
Добрый день программисты и руководство программного обеспечения. Я понимаю, что всё может случиться...Но об этом нужно сообщать. Все ОСМД Жёлтых Вод звонят друг-другу и все в шоке...Мы не видим ничего с 01.03.2020. Трубку Вы не берёте. ЧТО НАМ ДЕЛАТЬ? Напишите объявление.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 10 Bronze Poster |
доброго дня. Зникла вся робота за остання два дні.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
Мало того, усі запитання теми) щодо проблеми із банком та задвоєнням , які були опубліковані 2 та 3 червня, чомусь підчищено (видалено)!!! Тут щось набагато серьозніше ніж просто синхрон з банком.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Приватбанк вніс зміни до імпорту платежів, та не попередив про це адміністрацію сайту, через че стався технічний збій в програмі і ми були вимушені вилучити всі дані, які вносились до програми 02 та 03 червня. Наразі програма працює коректно, але, на жаль, Вам потрібно внести дані за ці два дні наново. Вибачте за тимчасові незручності.
|
|||
|
||||
З нами з: 19 грудня 2017 р. Повідомлень: 2 |
Ещё раз добрый день. Меня не совсем радует Ваш ответ. Я не связана с Приватом. Это первое. Я заношу платежи вручную. Почему у Вас не стоит защита от "глюков" привата? Почему страдают другие потребители, которые не работают с Приватом? И если у вас такая слабая защита от глюков других серверов, то возможен и более серьёзный сбой. И даже, если вы не виноваты, то пожалуйста информируйте клиентов и отвечайте на звонки. Нас очень много обслуживается у Вас и нам хочется быть защищёнными и уверенными в Ваших услугах. Мы ваш сайт всем рекламируем, не подводите нас. Спасибо.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 53 Gold Poster |
Та же ситуация .Просто достали !!!!! у меня было по 6 ОСББ разнесено свыше 200 транзакций , причем Приват только в 3-ех.А теперь тратить время и переделывать все.Честно , ваши бока уже достали!!! Делайте свою работу нормально ,хотя я понимаю ,что вам всем пофиг ( Не берите плату за июнь ! Вы знаете ,сколько времени и зрения надо убить теперь . СКОТСТВО ! по другому ситуацию назвать не могу.И спасибо говорить вам не буду. т.к бока сплошные уже полгода.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 53 Gold Poster |
Показания счетчиков тоже исчезли !!!! Ну вот как можно спокойно это воспринимать!! Ребята !!!Приват и показания счетчиков как связаны !???????????????Сколько можно .У меня слов нет !!!! Делайте скидку !! Если вы считаете ,что низкая цена - аргумент ,ок. пересмотрите цену , но сделайте сайт нормальным !!!!!!!!Уже полгода вас колбасит , а нам разгребать !!!!!!!!!Андрей не для этого этот сайт делал.
|
|||
|
||||
З нами з: 5 квітня 2019 р. Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Я уже больше двух недель смотрю вот на это! Ошибка на сервере! Где ваша техподдержка? Вы способны эту ошибку устранить или нет?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Прохання написати Ваше звернення на контактну форму, вказавши про який будинок йде мова, та куди саме Ви намагаєтесь зайти. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
Прошу вибачення, Але в мене те ж саме! Як це куди зайти? Історія платежів, проваліться в будь який день така сама картинка
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
|
|||
|
||||
З нами з: 5 квітня 2019 р. Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Я Вам писала уже три раза через форму в разделе "Контакты". Наш бухгалтер вам писала. Но Вы не отвечаете и ошибку не устраняете! С 14 мая ссылка из личного кабинета "ПЕРЕЙТИ НА ГОЛОВНУ СТОРІНКУ МОГО БУДИНКУ" не работает совсем. Можно перейти на страницу дома только через "Головна". Однако когда пытаешься посмотреть историю платежей по дням, то появляется "Помилка на сервері". Уже больше двух недель невозможно посмотреть платежи за каждый день!!! Эту ошибку Вы не устранили!
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Ми тимчасово закрили можливість переглядати дану інформацію, для того щоб доопрацювати функціонал сервісу і надати можливість адміністрації будинку самостійно вирішувати чи відкривати доступ користувачам до неї чи ні.
|
|||
|
||||
З нами з: 9 серпня 2017 р. Повідомлень: 5 |
в мене теж зникла вся праця з 04 по 06 червня. що робити?
|
|||
|
||||
З нами з: 9 серпня 2017 р. Повідомлень: 5 |
Я вносила вручну по 4-х ОСББ проплати мешканців 4 і 6 червня. Квитанції роздала, люди хочуть звіритися - а в мене нічого нема.Все зникло. Це трохи зовсім не смішно. Вся роботи коту під хвіст. Якщо видаляли дані, які були синхронізовані з приватбанком, то чому видалили всі?. А на пошту повідомлення можна було розіслати, що в Вас проблеми з роботою сервера, щоб люди бачили, що є проблема? |
|||
|
||||
З нами з: 5 квітня 2019 р. Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Это как закрыли? С 14 мая - это "тимчасово"? Мы для того здесь зарегистрировали свое ОСББ, чтобы была прозрачность для всех совладельцев. А я член правления ОСББ и Вы мне уже две недели не даете доступа к информации о платежах. Получается, что все проблемы из-за того, что Вы специально закрыли доступ к этой информации? Я не могу просмотреть платежи по дням, потому что администрация вашего сайта так решила? Причем без предупреждения, никому ничего не объясняя? Вы зачем это сделали? |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Деякі користувсачі скаржаться і ввжають, що їхні оплати це конфіденційна інформація (Прізвище, номер квартири, особовий рахунок, сума сплати), тому було прийняте рішення переробити роботу даної сторінки таким чином, щоб кожне ОСББ самостійно вирішувало і несло відповідальність за те, чи розголошувати дану інформацію чи ні. Для того щоб переробити функціонал нам потрібен деякий час. |
|||
|
||||
З нами з: 5 квітня 2019 р. Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Які користувачі скаржаться? Оплата внесків і платежів - це така інформація, доступ до якої має лише обмежене коло зареєстрованих на вашому сайті співвласників нашого ОСББ. Вони отримали код доступу! Об’єднання співвласників має право відповідно до законодавства та Статуту здійснювати контроль за своєчасною сплатою внесків і платежів. |
|||
|
||||
З нами з: 28 листопада 2018 р. Повідомлень: 47 Silver Poster |
Добрий день. что решилось с пропавшими данними? их заносить по новой?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! На жаль, ми були вимушені видалити дані безповоротно, Вам потрібно внести їх наново. |
|||
|
||||
З нами з: 24 жовтня 2018 р. Повідомлень: 2 |
Добрий день! Повністю зникли платежі банку за травень, Втягувала і обробляла іх на початку червня, квитанції були надруковані, сьогодні виявила що всі платежі пропали. Потрібно заново обробляти банк за травень? чи все повернеться?
|
|||
|
||||
З нами з: 6 червня 2019 р. Повідомлень: 1 |
Добрый день. Когда захожу на главную страницу нет расчетного счета и так уже больше недели.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Приватбанк вніс зміни до імпорту платежів, та не попередив про це адміністрацію сайту, через че стався технічний збій в програмі і ми були вимушені вилучити всі дані, які вносились до програми 02 та 03 червня. Наразі програма працює коректно, але, на жаль, Вам потрібно внести дані за ці два дні наново. Вибачте за тимчасові незручності.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2018 р. Повідомлень: 7 |
Пропали все платежи за май. Причем здесь приват? У меня никогда не было синхронизации с ним. Что делать?
|
|||
|
||||
З нами з: 29 травня 2019 р. Повідомлень: 6 |
Добрый день. При зачислении платежей выбиваем данную ошибку. Что это может быть?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
На жаль, це стосуються всіх користувачів та повністю всієї інформації яка була внесена в ці дні. |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Вибачте за тимчасові незручності. |
|||
|
||||
З нами з: 6 вересня 2019 р. Повідомлень: 24 Silver Poster |
З учорашнього вечора і по тепер при відправці бази даних в банк вискакує повідомлення про помилку-база не відправляється. Іще не загружає дбв-файл в Пачки платежів. Намагається вигрузити, потім пише Done! і пачки не загружаються.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 23 Silver Poster |
У НАС ТАЖЕ ПРОБЛЕМА!!!!!
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Помилку виправлено. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за співпрацю! |
|||
|
||||
З нами з: 21 жовтня 2017 р. Повідомлень: 94 Gold Poster |
Пожалуйста, обратите внимание на оптимизацию модулей сайта, возникают проблемы со внесением платежей в пачки. Очень долго происходит поиск л/с и не всегда срабатывает функция внесения суммы, таким образом приходится перезагружать страницу и проверять внесен ли платеж.
Из-за этого, казалось бы быстрая и рутинная работа, занимает очень много времени. Сегодня после добавления КАЖДОГО платежа отображается ошибка и приходиться каждый раз перезагружать страницу. |
|||
|
||||
З нами з: 17 березня 2019 р. Повідомлень: 3 |
вже на протязі чотирьох днів не вдається зареєструвати новостворені ОСББ в системі. На етапі підтвердження ел. адреси система дає збій, а саме: натискаю підтвердити ел адресу - вискакує повідомлення що код надіслано, але повідомлення неприходить. неодноразово писав у підтримку, але відповіді жодної. Ви там живі АГОВ. ОСББ "Богуна 75" та ОСББ "8 Березня 47" Р.S. ел.адреси неодноразово перевіряв.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! ukr.net на разі блокує наші листи, ми вирішуємо дану проблему, Ви можете зареєструвати будинок на gmail.com, з даною поштою проблем не виникає, або можете почекати до вирішення проблем. |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Проблеми з реєстрацією виправлена, можете спробувати зареєструвати будинок зараз. |
|||
|
||||
З нами з: 26 червня 2018 р. Повідомлень: 2 |
Добрый вечер! При закрытии финансового результате с ноября 2020 года появился 94 счет???? в настройках ничего не меняла. Что делать ? |
|||
|
||||
З нами з: 21 січня 2020 р. Повідомлень: 5 |
мало того у них в плане счетов 2 94 счета и весь 8 класс закрывается на 94?? счёт ,а весь год закрывался 8 класс на 79 и далее. И так второй день прошёл ,я написала письмо без толку.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
На сайт вносяться зміни щодо формування фінансових звітів, про виправлення всіх помилок ми Вас повідомимо. Вибачте за тимчасові незручності.
|
|||
|
||||
З нами з: 10 жовтня 2018 р. Повідомлень: 18 Bronze Poster |
Просили же сто раз по поводу 94 счета, ну так наверное вносят изменения, имейте терпение, уважаемые бухгалтера.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 282 Gold Poster |
Просили целый год, у меня проверка ревиз. комиссии 09 января и жду не зная чего...........делали бы объявления хоть какие-нибудь, то мы бы уже подстраивались под их работу ................а теперь сиди и гадай на кофейной гуще что будет с программой.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 282 Gold Poster |
Админы программы ОСББ-онлайн молодцы, но единственная просьба- предупреждать пользователей об каких-либо изменениях в программе!
|
|||
|
||||
З нами з: 20 лютого 2020 р. Повідомлень: 19 Bronze Poster |
А как узнать ориентировочную дату конца обновления сервера? Сейчас создаю документы (авансовые отчеты, полученные услуги и т.д) они появляются но проводки по ним отсутствуют. проводки потом появятся или прийдется все переделать? Может до конца обновлений сервера ничего не делать с программой? |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Відповідно до нових положень ПсБО 94 рахунок є обов'язковим. Вам потрібно перестворити фін.результати за весь 2020 рік та перенести залишки , але перед цим видалити проводку по попереднім фін.результатам. Для користувачів, які використовують 4 клас прохання почекати з перестворенням фін.результатів до понеділка. Також коректне формування річних звітів буде доступне з понеділка. Дякуємо за розуміння. |
|||
Додати повідомлення