Тема № 286254: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"


Додати повідомлення
sp-inna Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 9:37
З нами з:
Повідомлень: 59
Gold Poster
Доброго дня. Дуже лякає, що зник звязок із банком. Турбує задвоєння платежів  та неможливість виправити цю проблему. Але сьогодні ще й зникли теми з питаннями по безпосередній роботі із сервісом. Адміни, поясніть будь ласка, щор відбувається. Чи не станеться найгіршого, коли неможливо буде відновити базу даних на певну дату.
 
sp-inna Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 9:41
З нами з:
Повідомлень: 59
Gold Poster
 
Голова ОСББ МК
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 11:08
З нами з:
7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12
Bronze Poster
Судячі з усього, базу данних відновили станом на ранок 30.05. Вочевидь, відновлюють далі. Треба почекати.
 
Buleva Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 12:25
З нами з:
10 січня 2017 р. Повідомлень: 6

Хотілось би почути якусь інфу від адмінів, тоді можна спокійно чекати 
 
support
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 14:45
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Приватбанк вніс зміни до імпорту платежів, та не попередив про це адміністрацію сайту, через че стався технічний збій в програмі і ми були вимушені вилучити всі дані, які вносились до програми 02 та 03 червня. Наразі програма працює коректно, але, на жаль, Вам потрібно внести дані за ці два дні наново.
Вибачте за тимчасові незручності.
 
zosyas1
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 15:50
З нами з:
Повідомлень: 53
Gold Poster
Не надо лгать .Исчезло и все ,разнесенное 01.06.2020!!!! Три дня работы псу под хвост !!!!!!!!!!!!!!Почему вы так легко людям в душу плюете ?
 
Голова ОСББ МК
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 19:03
З нами з:
7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12
Bronze Poster
Чи означає це, що синхронізація з Приватбанком буде й надалі вимкнута і треба розноску робити вручну?
 
support
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 4 червня 2020 р. 23:14
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Синхронізація з Приватбанком вже відновлена.
 
nfyz
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 8:29
З нами з:
23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9

Добрый день, дайте пожалуйста ссылку как поставить на автомат зачисления с привата.Спасибо
 
Голова ОСББ МК
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 9:21
З нами з:
7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12
Bronze Poster
Синхронізація досі не працює, як треба. Постійно видає повідомлення про відсутність платежів в Приватбанку за вказаний період. Можливо, це пов'язане з невідповідностю кодування. На фото платежі занесені з файлу dbf, сформованому в приваті.
 
nfyz
Re: Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 13:07
З нами з:
23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9


>> support
Доброго дня!
Синхронізація з Приватбанком вже відновлена.
Ничего не получается! До сих пор нет автоматизации. Или теперь надо все заново настраивать???
 
sp-inna Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 13:12
З нами з:
Повідомлень: 59
Gold Poster
Можливо у вас з настройками щось. Сьогодні нарешті всі платежі провелись, здається ,навіть всі без косяків. І синхрон працює , як треба. Тфу-тфу-тфу....
 
support
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 15:01
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Якщо у Вас автоматично не відновилось досі "Зарахування платежів". Вам потрібно наново налаштовувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту", вказавши новий період зарахування та завантаження платежів.

 
nfyz
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 5 червня 2020 р. 16:43
З нами з:
23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9

Можно пожалуйста ссылку (на форуме) как настроить самой, до этого мне делали другие люди. спасибо)
 
osbb940 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 18 червня 2020 р. 12:45
З нами з:
10 січня 2018 р. Повідомлень: 4

Не могу разнести платежи с приватбанка ??????
 
osbb940 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 18 червня 2020 р. 12:52
З нами з:
10 січня 2018 р. Повідомлень: 4


>> osbb940
Не могу разнесты платежи с приватбанка ??????Почему не чего не работает.
 
osbb1g
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 22 червня 2020 р. 13:48
З нами з:
22 листопада 2018 р. Повідомлень: 4

Добрый день. Переустановила автоклиент, изменила даты, все равно не синхронизирует, выскакивает табличка, что по данному счету нет платежей.
 
support
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 23 червня 2020 р. 11:57
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Вам потрібно створити нове підключення в "Приватбанку", а не вносити старі token та id. Спробуйте переналаштувати "Автоклієнт" наново і помилка зникне.
 
osbb962 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 17 вересня 2020 р. 14:39
З нами з:
25 червня 2018 р. Повідомлень: 2

Добрий день. Допоможіть, будь-ласка, вирішити проблему. Змінився голова правління, в банку змінили логін і пароль. В параметрах підключення до банківського рахунку спробувала змінити логін і пароль для входу, пише що транзакцій по рахунку немає. Видалила користувача і ввела по новому, теж помилка: відсутня сихронізація з банком. Що я роблю не правильно?
 
support
Re: Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додано: 22 вересня 2020 р. 16:26
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Вам потрібно налаштовувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту".

Інструкція налаштування знаходиться на форумі нашого сайту в темі: Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст

 

Додати повідомлення