Тема № 286254: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Відсутня синхронізації з банком та зникли теми із списку "питання по безпосередній роботі із сервісом"
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
Доброго дня. Дуже лякає, що зник звязок із банком. Турбує задвоєння платежів та неможливість виправити цю проблему. Але сьогодні ще й зникли теми з питаннями по безпосередній роботі із сервісом. Адміни, поясніть будь ласка, щор відбувається. Чи не станеться найгіршого, коли неможливо буде відновити базу даних на певну дату.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
|
|||
|
||||
З нами з: 7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Судячі з усього, базу данних відновили станом на ранок 30.05. Вочевидь, відновлюють далі. Треба почекати.
|
|||
|
||||
З нами з: 10 січня 2017 р. Повідомлень: 6 |
Хотілось би почути якусь інфу від адмінів, тоді можна спокійно чекати
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Приватбанк вніс зміни до імпорту платежів, та не попередив про це адміністрацію сайту, через че стався технічний збій в програмі і ми були вимушені вилучити всі дані, які вносились до програми 02 та 03 червня. Наразі програма працює коректно, але, на жаль, Вам потрібно внести дані за ці два дні наново. Вибачте за тимчасові незручності.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 53 Gold Poster |
Не надо лгать .Исчезло и все ,разнесенное 01.06.2020!!!! Три дня работы псу под хвост !!!!!!!!!!!!!!Почему вы так легко людям в душу плюете ?
|
|||
|
||||
З нами з: 7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Чи означає це, що синхронізація з Приватбанком буде й надалі вимкнута і треба розноску робити вручну?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Синхронізація з Приватбанком вже відновлена. |
|||
|
||||
З нами з: 23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9 |
Добрый день, дайте пожалуйста ссылку как поставить на автомат зачисления с привата.Спасибо
|
|||
|
||||
З нами з: 7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Синхронізація досі не працює, як треба. Постійно видає повідомлення про відсутність платежів в Приватбанку за вказаний період. Можливо, це пов'язане з невідповідностю кодування. На фото платежі занесені з файлу dbf, сформованому в приваті.
|
|||
|
||||
З нами з: 23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9 |
Ничего не получается! До сих пор нет автоматизации. Или теперь надо все заново настраивать??? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 59 Gold Poster |
Можливо у вас з настройками щось. Сьогодні нарешті всі платежі провелись, здається ,навіть всі без косяків. І синхрон працює , як треба. Тфу-тфу-тфу....
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Якщо у Вас автоматично не відновилось досі "Зарахування платежів". Вам потрібно наново налаштовувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту", вказавши новий період зарахування та завантаження платежів. |
|||
|
||||
З нами з: 23 жовтня 2016 р. Повідомлень: 9 |
Можно пожалуйста ссылку (на форуме) как настроить самой, до этого мне делали другие люди. спасибо)
|
|||
|
||||
З нами з: 10 січня 2018 р. Повідомлень: 4 |
Не могу разнести платежи с приватбанка ??????
|
|||
|
||||
З нами з: 10 січня 2018 р. Повідомлень: 4 |
|
|||
|
||||
З нами з: 22 листопада 2018 р. Повідомлень: 4 |
Добрый день. Переустановила автоклиент, изменила даты, все равно не синхронизирует, выскакивает табличка, что по данному счету нет платежей.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Вам потрібно створити нове підключення в "Приватбанку", а не вносити старі token та id. Спробуйте переналаштувати "Автоклієнт" наново і помилка зникне. |
|||
|
||||
З нами з: 25 червня 2018 р. Повідомлень: 2 |
Добрий день. Допоможіть, будь-ласка, вирішити проблему. Змінився голова правління, в банку змінили логін і пароль. В параметрах підключення до банківського рахунку спробувала змінити логін і пароль для входу, пише що транзакцій по рахунку немає. Видалила користувача і ввела по новому, теж помилка: відсутня сихронізація з банком. Що я роблю не правильно?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Вам потрібно налаштовувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту". Інструкція налаштування знаходиться на форумі нашого сайту в темі: Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст |
|||
Додати повідомлення