Доброго дня! Не впевнена, чи звертаюсь за адресою, але вже не знаю, куди звертатись.
Нещодавна звернулася до контактного центру на 1551 з такою скаргою:
Суть питання:У моєму будинку (проспект Правди, 33) відсутнє гаряче
водопостачання з травня 2019р.. Враховуючи те, що дім кооперативний,
представник нашого будинку (голова) відповідальний за це питання. В
травні 2019р. голова будинку на першому поверсі повісив список боржників
за комунальні послуги, в тому числі за гаряче водопостачання. Після
того, як ніхто не відреагував, голова будинку (з його слів) подав скаргу
до суду на боржників і відімкнув гаряче водопостачання . З того часу у
всьому будинку немає гарячої води, це 11 під’їздів, більше ніж 300
квартир, більша частина з яких не має боргу, так само як і я. На
теперишній день, голова будинку відповідає, що не ввімкне воду доки не
закінчаться всі суди, а якщо і після судів боржники не віддадуть борги,
то гарячого водопостачання не буде взагалі.Дуже прошу допомогти в цьому
питанні, або хоча б прояснити ситуацію , бо я не розумію, чому в 21
столітті я маю страждати через чиїсь борги або примхи.
Прийшла така відповідь:Обладнання ЦТП, яке перебуває на балансі та обслуговуванні РТМ «НИВКИ », працює в автоматичному режимі, Станом на 01.11.2019 З Боку РТМ « НИВКИ» Пошкоджень немає, Температура теплоносія згідно температурного графіка теплоджерела За належний стан внутрішньо будинкового обладнання відповідальність несе балансовий утримувач будинку. Звертатися в ЖЕК.
Подзвонила до ЖЕКу, натрапила не на
свою
дільницю, але по телефону мені пояснили, що наш дім не має своєї
дільниці, оскільки він кооперативний, а також що представник будинку
повинен
мати письмову згоду всіх мешканців будинку на будь-яку свою дію.
Підписів він не збирав, на даний момент він ховається, ні з ким не
розмовляє, ніякої документації не показує, а коли зустрічаєш його на
вулиці - тікає.Мене цікавить, наскільки правомірні його дії, куди
скаржитись і чи можливо взагалі вийти з цього тупика.
З повагою, Валентина Василівна (095-081-64-38)