Тема № 284554: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Допомога в користуванні сервісом
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: 5 травня 2019 р. Повідомлень: 9 |
Доброго дня, місяць як створили ОСББ. Відразу знайшов даний сервіс осбб онлайн, на перший погляд непогана задумка, але великий мінус що немає реальної онлайн підтримки. Та підтримка яка є відповідає з великим запізненням і не завжди. А в новачків які тільки розпочали користуватися осбб онлайн обовязково виникне безліч запитань. Як от у нас... Тому дуже прошу тих користувачів хто вже у всьому розібрався, допомогти і нам. Прошу звязатися зі мною. Дякую.
|
|||
|
||||
З нами з: 17 березня 2019 р. Повідомлень: 3 |
Багато помічників знайшлося? Бо є багато запитань також))
|
|||
|
||||
З нами з: 5 травня 2019 р. Повідомлень: 9 |
Жодного, ви з відки? Тех підтримка теж не айс, можуть аідповідати через 3-4 дні , а то і зовсім не відповідати.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 13 Bronze Poster |
Вітаю, Шановний! Працюю вже рік. Майже все розібрала. Закрию рік за видатками та звітами - і буде все. Моя пошта osbb.polunitchniy@ukr.net Пишіть. Як зможу, то допоможу. Нема питань. Буде потреба, дам інші контакти. Мова спілкування не має значення. МОГУ ПО-РУССКИ. Шануймося.
|
|||
|
||||
З нами з: 24 березня 2021 р. Повідомлень: 11 Bronze Poster |
Доброго дня. Не знайшла на форумі відповідь, тому звертаюся до всіх шановних користувачів або адмінів)) Оплати заношу самотужки у відомості нарахувань, але інколи буває, що не тицьну на календарик та суми розносяться не на то число місяця (що, в принципі, логічно))) Як змінити число, не видаляючи платіж? Бо я в змозі змінити дату тільки тоді, коли видаляю платіж з помилковою датою та вношу новий. може є якийсь інший спосіб? і ще одне запитання: касою не користуємся взагалі і треба відмічати галочкою, що оплата пройшла через банк. чи можна якось автоматизувати цей процес і проставити банк за змовчанням? Дякую за відповідь |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Спробуйе через "пачки платежів" вносити оплати. На форумі є відео.
|
|||
|
||||
З нами з: 2 листопада 2017 р. Повідомлень: 4 |
Доброго дня! Підскажіть таке питання: веду декілька ОСББ у цій програмі. Замітила, що деякі ОСББ закриваються фінансовий результат 0,00, а у деяких ОСББ строчка першого фінрезультату 0,00, а другий з залишком. Це видно в закладці "Документи". В оборотці все сходиться. Підскажіть, будь ласка, на що звернути увагу! Дякую)
|
|||
|
||||
З нами з: 7 липня 2017 р. Повідомлень: 5 |
Добрый день. Не получается сгенерировать доступ членов ОСББ в личный кабинет.
Спасибо |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Детальніше опишіть питання про який доступ йде мова? Доступ мешканцям чи членам правління? |
|||
|
||||
З нами з: 7 липня 2017 р. Повідомлень: 5 |
Спасибо, разобралась |
|||
|
||||
З нами з: 4 березня 2020 р. Повідомлень: 1 |
Добрий день. Бухгалтер ОСББ "Декабристів -5". Прошу допомоги. В травні місяці додали додатковий платіж в нарахування "програма співфінансування". Мешканці почали сплачувать, в квітанції відображається платіж все добре. А тепер хочуть бачить, як іде сплата, в рух коштів не підтягує саме цей платіж, що і де можна зробити, щоб мешканець побачив скільки саме коштів сплачено на програму. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 5 |
Добрый вечер! Только осваиваю сервис. Помогите разобраться.Буду очень благодарна! Первый вопрос- завела показания счетчиков по воде, перешла в ведомость нарахувань, а начисления не отражаються. Почему? для чего нужна функция открыть месяц?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! В якому місяці Ви вносили показники? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 3 |
Добрий день.
Вибачте, дуже хочу отримати відповіді на такі запитання:: - чи можливо занести дані по бухгалтерії з початку 01.01.2021року, чи працюємо з дати реєстрації (поки не зареєстрована на ОСББ-online)? - чи працює програма якщо неможливо занести всі дані по всім співвласникам. так як це персональні дані, можливо тільки власника особового рахунку; - якщо наше ОСББ співпрацює з іншою компанією, яка видає нам надруковані платіжки за послугу управління будинку, то необхідно розірвати Договір на обслуговування? Завчасно дякую за відповіді. З повагою, Надія.
|
|||
|
||||
З нами з: 10 січня 2018 р. Повідомлень: 4 |
Добрый день ,второй день не открывается вкладка видатки,помогите.
|
|||
|
||||
З нами з: 22 квітня 2021 р. Повідомлень: 12 Bronze Poster |
1. Возможно, вносите остатки на 01.01.21, формируете начисления и вносите все платежи и т.д. 2. Собственника лицевого счета достаточно, но чем больше информации внесете , это для вашего же удобства. 3. Верно. Мы вели учет в другой программе, но решили попробовать osbb-online. Два месяца заполнялись две программы ("старая" была для контроля и сверки). Osbb-online понравились больше и мы написали в первую компанию о расторжении договора.
|
|||
|
||||
З нами з: 22 квітня 2021 р. Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Вчера все работала, сейчас тоже не открывается. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 97 Gold Poster |
Добрый вечер. У меня в реестре и в видатках в текстовке много непонятных символов, какая-то абракадабра. Это только у меня? Как исправить?
|
|||
|
||||
З нами з: 19 квітня 2017 р. Повідомлень: 6 |
Добрій вечер, у меня тоже абра-кадабра.
|
|||
|
||||
З нами з: 17 листопада 2017 р. Повідомлень: 1 |
Доброе утро. Что за иероглифы?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Помилка буде виправлена до кінця тижня. Вибачте за тимчасові незручності. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
У меня такая же абракадабра
|
|||
|
||||
З нами з: 10 грудня 2016 р. Повідомлень: 30 Silver Poster |
Робочий тиждень закінчується, а адракадабра залишилась.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Помилку виправлено. Вибачте за тимчасові незручності. |
|||
|
||||
З нами з: 21 вересня 2021 р. Повідомлень: 1 |
Добрый день! Из личного кабинета жителя невозможно перейти на главную страницу дома. Зависает программа.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Прохання повідомити чи питання ще актуальне. |
|||
|
||||
З нами з: 19 квітня 2017 р. Повідомлень: 6 |
Добрый вечер,помогите пожалуйста решить проблему: почему в некоторых случаях, когда я приходую ТМЦ на 112 счет и выбираю "100% списания" программа все равно начисляет ежемесячно амортизацию? Как это исправить?
|
|||
Додати повідомлення