Обов'язково необхідно вибрати API Клієнт-банка (тільки без СМС-пароля)
При необхіності змініть значення полів "Завантажити рух коштів з*" та "Зараховувати плітежі з*".
Після натиснення на кнопку "Зберегти" необхідно зачекати, поки не з'явиться повідомлення про успішне збереження.
Востаннє редагувалось admin в 03.09.2019, 10:52
За це повідомлення автору admin подякували:21 roman.voronenko, osbb1189, Арт, Валерий Грошев, kibalchich, NasHdom_18@mail.ua, osbb334, natagats@gmail.com, Иван Бабенко, sokol.297.dp@gmail.com, 4225, ОСБББАЛУКОВА2Б, osbb942, chura.05@mail.ru, Курбаса 16, osbb1427, serik80, Олена Василівна, virago_nk, ОСББ Промінь, Pilguk
З нами з: 10 грудня 2016 р.
Повідомлень: 30
Silver Poster
Добрый день, после изменения расчетных счетов на формат IBAN сбились настройки Автоклиента. Как лучше поступить: ввести с 05/08/19 новые расчетные счета, сделать вручную перенос остатков, или просто переименовать счета, но тогда затронутся прошлые периоды. Надо ли подключать новый Автооклиент по новым счетам?
я веду 3 ОСББ в программе ОСББ-Онлайн и 2-м ОСББ помогаю сопровождать, в 4-х случаях проделал указанную выше процедуру , и все прошло отлично , в случае с ОСББ "Парковая 28-Б", договор №1058, ЕДРПОУ 40943121 вышла ошибка, пытался установить автоклиент повторно, результат тот-же. Ссылку на копию экрана прилагаю. Помогите разобраться.
Добрый день. На доме долго не было бухгалтера и поэтому никто не занимался разноской в онлайне.Сегодня бухгалтер подключил клиент-банк. Но смогла затянуть только два месяца: октябрь и ноябрь 2019 г.. Предыдущие месяца с октября 2018 г. по сентябрь 2019 не получается. Что необходимо выполнить, что бы подтянуть банк за предыдущие месяца? ЭДРПОУ 42477167. Договор с 10.2018 г.
З нами з: 10 грудня 2016 р.
Повідомлень: 30
Silver Poster
А у нас после 8 октября платежи по автоклиенту не подгружаются, хотя он действующий. Стали каждый день выписку подгружать через dbf файл - до поры до времени правильно было. Со 2 декабря загружаются с ошибкой, после проведения поступлений на р/с - в проводках появляется 601 счет - кредит, хотя его номер совсем другой.
Допожіть будь ласка, січень і лютий не повний місяць був розесений через пачки попереднім бухгалтером, я налаштувала автоматичне зарахування платежів, багато після цього задвоїлося, тоді я вирішила перепровести повністю січень і лютий, видаливши всі пачки по кожному дню окремо, відомість почистилася - все гарно, далі роблю через зарахування платежів автоматичну або ручну розноску платежів , але половина січня з 14 по 28число пропало і немає в архіві банківських транзакцій, наступний місяць лютий є. Підкажіть як вирішити цю проблему, по банку платежів було багато за цей період.
Доброго дня! Намагаюсь налаштувати інтеграцію з ПриватБанком, в довіднику досі потрібно вказувати номер рахунку банку в старому форматі, чи в форматі IBAN?
Доброго дня! Програма не виконує автоматичне зарахування платежів. Видає напис:" Не вдалося виконати вхід в клієнт-банк, причина: Для рахунку 26008050322926 не знайдено жодної транзакції"
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, чи у всіх відображається база заборгованості, передана на ПриватБанк. Базу відправлюємо, але по привату у людей не відображається. Дякую
З нами з: 18 лютого 2019 р.
Повідомлень: 11
Bronze Poster
Доброго дня,допоможіть вирішити проблему інтерграціїз банком. Все працювало нормально поки не змінили логін тапароль входув банк. Тепер з середини місяця немає автоматичного зарахування платежів, в настройках змінила пароль й логін, видає помилку "за даним рахунком немає жодної транзакції".
Змінився голова, змінилися параметри входу в приват. В налаштуваннях внесли зміни але видає помилку, що не вдалося виконати вхід для рахунку не знайдено жодної транзакції. Підкажіть де потрібно було внести зміни ще. можливо щось з датами.
Доброе утро. Подскажите пожалуйста при добавлении второго автоклиента, дату в : "завантажити рух коштів з" и "зарахувати платежі з" нужно менять на текущую дату или оставлять раннюю? Заранее благодарна.
З нами з: 6 вересня 2019 р.
Повідомлень: 24
Silver Poster
Сервіс-Налаштування-Автоматичне зарахування платежів-Параметри відправки заборгованості-Ввести пошту менеджера-Зберегти. Потім Видатки-Банк-Відправити базу заборгованості. І буде Вам щастя.
За це повідомлення автору virago_nk подякували:1 Любов Борсенко
Добрий день, при настройці "Автоклієнт" у виписку в ОСББ-онлайн підтягуються одночасно транзакції виписки з розрахункового рахунку та рахунку поточного депозиту (задвоюються)