Тема № 284226: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"


Додати повідомлення
admin Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 5 квітня 2019 р. 17:04
З нами з:
01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798
Gold Poster

В новому інтерфейсі "Приват24 для бізнесу" необхідно обрати своє "Підприємство" - ОСББ та перейти в розділ "Каталог послуг"

Далі необхідно вибрати застосунок "Автоклієнт"

Натискаємо на кнопку "Підключити"

Після вдалого підключення необхідно натиснути на кнопку "Відкрити"

У інтерфейсі Автоклієнта необхідно натиснути на кнопку "Додати Автоклієнт"

У вікні "Основні параметри" залишаєте запропоновані налаштування без змін:

Після встановлення Автоклієнта необхідно натиснути кнопку:

У відкритому вікні вибираєте "API для розробників"

Відкриється вікно наступного виду:

Значення поля id необхідно застосувати як логін, а token як пароль у вікні налаштування Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст.

Обов'язково необхідно вибрати API Клієнт-банка (тільки без СМС-пароля)

При необхіності змініть значення полів "Завантажити рух коштів з*" та "Зараховувати плітежі з*".

Після натиснення на кнопку "Зберегти" необхідно зачекати, поки не з'явиться повідомлення про успішне збереження.


Востаннє редагувалось admin в 03.09.2019, 10:52
 
NasHdom_18@mail.ua Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 6 серпня 2019 р. 18:13
З нами з:
Повідомлень: 234
Gold Poster

Спрасибо автору!!!

 
Рубіновий 12 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 7 серпня 2019 р. 9:42
З нами з:
10 грудня 2016 р. Повідомлень: 30
Silver Poster
Добрый день, после изменения расчетных счетов на формат IBAN сбились настройки Автоклиента. Как лучше поступить: ввести с 05/08/19 новые расчетные счета, сделать вручную перенос остатков, или просто переименовать счета, но тогда затронутся прошлые периоды. Надо ли подключать новый Автооклиент по новым счетам?
 
OSBBPV
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 7 серпня 2019 р. 20:12
З нами з:
Повідомлень: 5

Спробувала сьогодні підключити автоклієнт. Мені пише помилку. І по старому теж вже не завантажується
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 9 серпня 2019 р. 15:02
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
Ні по старому ні по новому не працює, що робити?
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 9 серпня 2019 р. 15:10
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
О! Запрацювало, але не зрозуміло, чи по новому, чи по старому :-)  
 
osbb86
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 10 серпня 2019 р. 12:35
З нами з:
Повідомлень: 14
Bronze Poster
Дякую. Дуже доступно і наочно "розжували".
 
park+28b Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 14 серпня 2019 р. 10:17
З нами з:
27 лютого 2017 р. Повідомлень: 3

Добрый день ,

я веду 3 ОСББ в программе ОСББ-Онлайн и  2-м ОСББ  помогаю сопровождать, в 4-х случаях проделал указанную выше процедуру , и все прошло отлично , в случае с ОСББ "Парковая 28-Б", договор №1058, ЕДРПОУ 40943121 вышла ошибка, пытался установить автоклиент повторно, результат тот-же. Ссылку на копию экрана прилагаю. Помогите разобраться.

Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст   http://joxi.ru/Q2KejD9tLQMxEr

 
park+28b Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 14 серпня 2019 р. 11:17
З нами з:
27 лютого 2017 р. Повідомлень: 3

Спасибо большое,

все заработало через 10 минут, прекрасный сервис сопровождения. Молодцы!

 
osbb1054
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 18 серпня 2019 р. 18:34
З нами з:
25 червня 2018 р. Повідомлень: 21
Silver Poster
Добрий день! в новій інтергації не відкривається вікно розбивки заробітної плати з Зарплатного проекту. Підкажіть, в чому проблема може бути.
 
osbb942
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 4 вересня 2019 р. 23:17
З нами з:
16 січня 2018 р. Повідомлень: 3

Спасибо автору, все очень доходчиво и понятно.
 
Мишуги1_4
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 13 вересня 2019 р. 19:56
З нами з:
21 серпня 2018 р. Повідомлень: 5

Приєднуюсь до подяк, дуже зручно.
 
osbb1155
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 16 вересня 2019 р. 21:32
З нами з:
17 січня 2019 р. Повідомлень: 2

Зарахування платежів в автоматичному режимі пише доступ заблоковано
 
Голова ОСББ МК
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 17 вересня 2019 р. 19:33
З нами з:
7 серпня 2019 р. Повідомлень: 12
Bronze Poster
Добрий вечір! Можливо хтось стикався з подібним. При зарахуванні платежів видає картинку.
 
Гагаріна 45 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 17 вересня 2019 р. 19:54
З нами з:
15 листопада 2016 р. Повідомлень: 23
Silver Poster
В мене таке ж повідомлення

Анатолій Прутас
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 18 вересня 2019 р. 10:34
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

По якому з Ваших ОСББ виникла помилка?

 
Гагаріна 45 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 18 вересня 2019 р. 13:26
З нами з:
15 листопада 2016 р. Повідомлень: 23
Silver Poster
у мене по ОСББ "Хрещатик 200"

Анатолій Прутас
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 18 вересня 2019 р. 15:22
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Особистий кабінет - Видатки - Сервіс - Архів банківських транзакцій

Вам необхідно перевірити та видалити задвоєні платежі.

 
Vell Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 5 листопада 2019 р. 15:43
З нами з:
3 жовтня 2019 р. Повідомлень: 5

Інтегруватися вищевказаним способом не виходить
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 5 листопада 2019 р. 18:27
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Даний спосіб інтеграції підходить для всіх ОСББ.

Прохання уважніше слідувати інструкції.

 
Vell Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 11 листопада 2019 р. 11:10
З нами з:
3 жовтня 2019 р. Повідомлень: 5

Зробила все згідно інструкції. Для рахунку не знайдено транзакції
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 11 листопада 2019 р. 13:16
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Особистий кабінет - Видатки -Довідники -Рахунки в банках

Вам потрібно вказати номер рахунку в старому форматі.

 
osbb1113 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 30 листопада 2019 р. 11:34
З нами з:
20 листопада 2018 р. Повідомлень: 1

Добрый день. На доме долго не было бухгалтера и поэтому никто не занимался разноской в онлайне.Сегодня бухгалтер подключил клиент-банк. Но смогла затянуть только два месяца: октябрь и ноябрь 2019 г.. Предыдущие месяца с октября 2018 г. по сентябрь 2019 не получается. Что необходимо выполнить, что бы подтянуть банк за предыдущие месяца? ЭДРПОУ 42477167. Договор с 10.2018 г.
 
Наталия Ивановна Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 19 грудня 2019 р. 15:24
З нами з:
4 жовтня 2019 р. Повідомлень: 1

Доброго дня! подключила автоклієнт, платежі завантажено, коли натискаю у вікні обробка платежу написано : Доступ заблоковано. Допоможіть!!!
 
Рубіновий 12 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 20 грудня 2019 р. 13:39
З нами з:
10 грудня 2016 р. Повідомлень: 30
Silver Poster
А у нас после 8 октября платежи по автоклиенту не подгружаются, хотя он действующий. Стали каждый день выписку  подгружать через dbf файл - до поры до времени правильно было. Со 2 декабря загружаются с ошибкой, после проведения поступлений на р/с - в проводках появляется 601 счет - кредит, хотя его номер совсем другой.
 
osbbvizerunok
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 22 січня 2020 р. 22:04
З нами з:
25 грудня 2019 р. Повідомлень: 10
Bronze Poster
Зроблено все по інструкції однак виникає помилка
 
Чуйкова Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 5 березня 2020 р. 2:24
З нами з:
4 жовтня 2019 р. Повідомлень: 2

Допожіть будь ласка, січень і лютий не повний місяць був розесений через пачки попереднім бухгалтером, я налаштувала автоматичне зарахування платежів, багато після цього задвоїлося, тоді я вирішила перепровести повністю січень і лютий, видаливши всі пачки по кожному дню окремо, відомість почистилася - все гарно, далі роблю через зарахування платежів автоматичну або ручну розноску платежів , але половина січня з 14 по 28число пропало і немає в архіві банківських транзакцій, наступний місяць лютий є. Підкажіть як вирішити цю проблему, по банку платежів було багато за цей період.
 
osbb1465 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 2 квітня 2020 р. 19:15
З нами з:
16 березня 2020 р. Повідомлень: 1

Добрий день! Я питаюся налагодити автоматичне зарахування платежів, однак щось іде не так. Допоможіть будь ласка

 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 3 квітня 2020 р. 10:43
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!
Лютий та березень доступний для опрацювання.

Прохання повідомити чи питання ще актуальне.

 
Інна Волошина Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 16 грудня 2020 р. 12:26
З нами з:
5 листопада 2020 р. Повідомлень: 1

Доброго дня! Намагаюсь налаштувати інтеграцію з ПриватБанком, в довіднику досі потрібно вказувати номер рахунку банку в старому форматі, чи в форматі IBAN?
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 16 грудня 2020 р. 23:27
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Для того щоб працювала синхронізацію рахунок потрібно вказувати в двох форматах.

 
ОСББ "Героїв-21"
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 12 лютого 2021 р. 10:13
З нами з:
1 квітня 2019 р. Повідомлень: 3

Доброго дня! Програма не виконує автоматичне зарахування платежів. Видає напис:" Не вдалося виконати вхід в клієнт-банк, причина: Для рахунку 26008050322926 не знайдено жодної транзакції"
 
Нез.18
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 18 березня 2021 р. 17:33
З нами з:
11 травня 2020 р. Повідомлень: 5

Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, чи у всіх відображається база заборгованості, передана на ПриватБанк. Базу відправлюємо, але по привату у людей не відображається. Дякую
 
ОСББ Щаслива 7я
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 27 квітня 2021 р. 13:39
З нами з:
18 лютого 2019 р. Повідомлень: 11
Bronze Poster

Доброго дня,допоможіть вирішити проблему інтерграціїз банком. Все працювало нормально поки не змінили логін тапароль входув банк. Тепер з середини місяця немає автоматичного зарахування платежів, в настройках змінила пароль й логін, видає помилку "за даним рахунком немає жодної транзакції".

Чекаю на допомогу. Дякую

 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 28 квітня 2021 р. 11:55
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Вам потрібно в Приватбанку створити новий "Автоклієнт" та внести новий token та id.

 
AHimik Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 10 травня 2021 р. 22:16
З нами з:
Повідомлень: 6

Змінився голова, змінилися параметри входу в приват. В налаштуваннях внесли зміни але видає помилку, що не вдалося виконати вхід для рахунку не знайдено жодної транзакції. Підкажіть де потрібно було внести зміни ще. можливо щось з датами.


Андрій Марчук
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 11 травня 2021 р. 14:28
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Прохання написати Ваше звернення на контакту форму.

 
osbb1120 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 1 лютого 2022 р. 9:40
З нами з:
24 листопада 2018 р. Повідомлень: 3

Доброе утро. Подскажите пожалуйста при добавлении второго автоклиента, дату в : "завантажити рух коштів з" и "зарахувати платежі з" нужно менять на текущую дату или оставлять раннюю? Заранее благодарна.
 
OCББТРИСУСІДИ1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 2 лютого 2022 р. 10:47
З нами з:
3 квітня 2020 р. Повідомлень: 4

Добрый день. Подскажите пожайлуста как выгрузить файл дбф для приватбанка
 
virago_nk Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 2 лютого 2022 р. 11:04
З нами з:
6 вересня 2019 р. Повідомлень: 24
Silver Poster

Сервіс-Налаштування-Автоматичне зарахування платежів-Параметри відправки заборгованості-Ввести пошту менеджера-Зберегти. Потім Видатки-Банк-Відправити базу заборгованості. І буде Вам щастя.

 
OSBB_perekopskaja163_Kherson_2 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 12 лютого 2022 р. 12:20
З нами з:
20 листопада 2018 р. Повідомлень: 1

Добрий день, при настройці "Автоклієнт" у виписку в ОСББ-онлайн підтягуються одночасно транзакції виписки з розрахункового рахунку та рахунку поточного депозиту (задвоюються)
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 13 лютого 2022 р. 21:46
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster

Доброго дня!

Вам потрібно розносити лише одну операцію, а іншу ігнорувати, тобто натиснути на хрестик біля номеру рахунку.

 
ОСББ "Героїв-21"
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 13 липня 2022 р. 21:40
З нами з:
1 квітня 2019 р. Повідомлень: 3

Доброго вечора. при відкритті кабінету ОСББ-online виходить такий напис:

"Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"

Будь ласка, оновіть налаштування для синхронізації з Приват24 через Автоклієнт"

Що нам з цим робити?

 
37787760
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 14 липня 2022 р. 13:21
З нами з:
19 травня 2020 р. Повідомлень: 9

Я так і не зрозуміла, якщо все працює потрібно оновлюватись чи ні? У чому суть оновлення?
 
support
Re: Інтеграція з ПриватБанком через "Автоклієнт"
Додано: 14 липня 2022 р. 13:23
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 948
Gold Poster
Доброго дня!
Приватбанк оновив "Автоклієнт", тому потрібно наново налаштувати синхронізацію, бо з часом платежі перестануть потрапляти до програми.
Інструкція по налаштуванню синхронізації з Приватбанком: Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст
 

Додати повідомлення