Тема № 283683: ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В ОСББ / Втрата неприбутковості
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 29 Silver Poster |
наприкінці минулого року майже всі голови правлінь були підняти " на вуха" тим, що нас спробували залучити до кола управлінців будинками. Ми підписували петиції, сварилися з органами соцзахисту, обговорювали та консультувались. І ось , нарешті, від тих самих органів соцзахисту, знов надходять вимоги щодо необхідності вказання назви внеску " на відшкодування витрат на управління будинком". Бо інакше субсіданти не отримають свої кошти. Я добре пом'ятаю наші сумісні міркування, що ми не надаємо послуг. Послуги передбачають отримання прибутків. А це тягне за собою втрату статусу неприбуткової організації. Чи я помиляюся і ніяких наслідків для ОСББ при переназві внеску не буде?
|
|||
|
||||
З нами з: 4 липня 2017 р. Повідомлень: 2 |
Ось що говорить законодавство : Неприбуткові організації для визначення своїх витрат застосовують Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 „Витрати” затверджене Наказом Мінфіну від 31.12.1999 № 318. Витрати, понесені неприбутковою організацією, здійснюються на цілі, що передбачені установчими документами (витрати на утримання і витрати пов’язані з виконанням статутних завдань за відповідними напрямами використання) на підставі первинних документів, складених за правилами бухгалтерського обліку. Виходить що статус неприбутковості ОСББ з погляду податкового законодавства має визначатися за витратами на утримання, а не витратами на управління як вимагають соцслужби . Може хтось знає краще це питання, прошу дати свої консультації. |
|||
|
||||
З нами з: 18 лютого 2019 р. Повідомлень: 0 |
Напишите, как вы решили вопросы с субсидиями и пильгами в соцахисте?
|
|||
Додати повідомлення