Доброго дня. У мене така ситуація. Створили ОСББ у новобудові (точніше, приєднались до вже існуючого ОСББ). Тепер Голова ОСББ просить всіх власників квартир, що підписали договір, надати в ОСББ для зберігання копії документів: паспорта власника, витягу про право власності на квартиру та техпаспорту на квартиру. Підкажіть, будь ласка, чи зобовязана я (і на основі яких нормативно-правових актів) надавати ці документи. І хто відповідає за їх збереження та недоторканність? Дякую за роз'яснення.
Тема № 280846: СТВОРЕННЯ ОСББ / Документи про право власності на квартиру, що зберігаються в ОСББ
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: 22 грудня 2017 р. Повідомлень: 1 |
|
|||
|
||||
З нами з: 25 червня 2018 р. Повідомлень: 0 |
Той хто просить той і відповідає. Можна надавати такі документи але можете перестрахуватись шляхом реєстрації їх в Журналі вхідної кореспонденції. Їм потрібно для ідентифікації особи, її прав належності майна в будинку, а також для виписки довідок як Вам так і органам місцевого самоврядування
|
|||
Додати повідомлення