Тема № 279826: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / главная страница - нет информации с Приватбанка
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 97 Gold Poster |
На главной странице нет информации с Приватбанка. В чем проблема.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня.
Дякуємо за повідомлення про помилку. Проблему усунено. Перевірте, будь-ласка, чи коректно зараховуються платежі.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 156 Gold Poster |
Тоже нет информации с ПриватБанка. Написала администрации. Просьба помочь.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 16 Bronze Poster |
1. Не выводятся состояния счетов Приватбанка на главной странице. 2. Функция "Банк / Зачисление платежей" срабатывает не полностью. Некоторые платежи остаются необработанными. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 7 |
Доброго дня. Починаючи з 21.09.17 немає інтеграції з Приватбанком (ні на головній сторінці, ні у видатках, автоматичне зарахування платежів не відбувається). ДОПОМОЖІТТЬ вирішити проблему.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 16 Bronze Poster |
Все, теперь работает, спасибо
|
|||
|
||||
З нами з: 30 липня 2017 р. Повідомлень: 24 Silver Poster |
Здравствуйте! У нас на главной странице нет сообщения с Приватбанком, помогите исправить ситуацию. Спасибо.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 13 Bronze Poster |
Помогите настроить автоматическое зачисление средств со счета приватбанка.
|
|||
|
||||
З нами з: 29 листопада 2017 р. Повідомлень: 5 |
добрий день! Допоможіть налаштувати імпорт виписки з приватбанку.Дякую.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Ваше питання розглядалося в темі: Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст |
|||
|
||||
З нами з: 6 жовтня 2016 р. Повідомлень: 1 |
На главной странице нет информации о состоянии счета с Приватбанка, помогите пожалуста.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Рекомендуємо вилучити облікові дані та внести їх знову. Особистий кабінет - Видатки - Сервіс- Налаштування - Автоматичне зарахування платежів Якщо проблема не зникне, напишіть нам повторно через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 30 Silver Poster |
На главной странице нет информера привата и пропала синхронизации платежей. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
Опять проблемы с Приватбанком :-(
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 30 Silver Poster |
За прошлую неделю было два случая отсутствия информации с Приватбанка в течении нескольких часов. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
Опять проблемы с Приватбанком :-(
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 30 Silver Poster |
Фиксировал такие случаи несколько раз. На следующий день все было хорошо. |
|||
Додати повідомлення