Тема № 279542: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Проблемы по работе с сайтом


Додати повідомлення
Куприна21 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Проблемы по работе с сайтом
Додано: 9 серпня 2017 р. 13:24
З нами з:
10 листопада 2016 р. Повідомлень: 5

Добрый день!

Сегодня вошла на сайт, в закладку "Видатки", а там пусто!!!! Нет ни списка работников, ни отчетности, не открывается оборотный баланс, какие-либо докуметы. Это что, профилактические работы какие-то, или моя бухгалтерия полностью глюкнула? У кого-нибудь повторилось подобное?

 
osbb545
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 9 серпня 2017 р. 14:46
З нами з:
11 жовтня 2016 р. Повідомлень: 24
Silver Poster
Добрий день! Сальдо в квитанціях за липень 2017р. по квартирам 9, 22 та 26 не співпадають з оборотним балансом!!!!!!! По квартирі 12 внесені показники лічильника по ХВ, але вони не відобразились в нарахуванні за липень. Попередній лічильник по ХВ закритий 30.06.2017. Новий почав діяти з 01.07.2017. Дякую за відповідь!!!!!!
 
ОСББ"Центр-12" Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 12:46
З нами з:
12 травня 2017 р. Повідомлень: 4

після внесення даних по оплаті за липень ісерпень місяць,видаються неправильні дані по всіх рахунках
 
osbb-online Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 13:06
З нами з:
Повідомлень: 566
Gold Poster

Доброго дня.

В чому заключається неправильність по особовим рахункам? Уточніть особові рахунки та правильні залишки.

 
ОСББ"Центр-12" Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 13:33
З нами з:
12 травня 2017 р. Повідомлень: 4

Дані про оплату по більшості рахунків зі знаком "-",а це не правильно.І пи повторному друкуванні квитанцій за один і тоцїй місяць,відрізняються.Може я сам не коректно щось зробив.Допоможіть розібратись.
 
ОСББ"Центр-12" Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 13:44
З нами з:
12 травня 2017 р. Повідомлень: 4

вся проблема в відомості нарахувань.В графі до оплати пусті графи.
 
ОСББ"Центр-12" Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 14:26
З нами з:
12 травня 2017 р. Повідомлень: 4


>> ОСББ"Центр-12"
вся проблема в відомості нарахувань.В графі до оплати пусті графи.
А в графі "100%"нарахування стояь нулі.
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 1 вересня 2017 р. 18:16
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Нарахування не проводиться тому що у налаштуваннях тарифу Ви відфільтрували квартиру №18

Особистий кабінет - Види нарахувань

В даній закладці, Вам необхідно або виділити всі приміщення жовтим, або зняти виділення з 18 квартири.

Потім необхідно буде зробити перерахунок за місяці.

Особистий кабінет - Відомість нарахувань

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 21 вересня 2017 р. 11:49
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
День добрый! По лицевому счету 6334  исчез тариф, теперь там стоит "0". Что делать?
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 21 вересня 2017 р. 13:49
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

В даній квартирі вказано право власності з вересня місяця, тому і нарахування за серпень зникло.

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 21 вересня 2017 р. 16:05
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
Но владельцы действительно только сейчас оформили документы .Как быть ?
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 22 вересня 2017 р. 8:44
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

А до цього там був інший власник? Чи квартира була не приватизована?

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 22 вересня 2017 р. 11:09
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
Квартира была не приватизирована
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 22 вересня 2017 р. 11:30
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Для початку Вам необхідно поставити початкове право власності яке буде відповідати попередній даті, та змінити форму власності на комунальну.

Тоді додаєте нового власника з новими налаштуваннями, які у Вас зараз.

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 15:38
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
День добрый! В "Кабинете" в "документах" не могу удалить проводку , не активна кнопка "+" , а так же в в папке "Пачки платежей" ошибочно  занесла сумму и тоже не могу удалить ,при нажатии на крестик никакой реакции. 
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 16:57
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

За який місяць Ви намагаєтесь вилучити дані?

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 17:03
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
За сентябрь 2017 г.
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 18:20
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Аналізуючи Вашу проблему, системних помилок з вилученням пачок та операцій не виявлено. Якщо у Вас не з'являється вікно підтвердження, то перевірте налаштування Вашого браузера. 

 
Ivana Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 19:18
З нами з:
Повідомлень: 11
Bronze Poster
Подскажите пожалуйста, на что обратить внимание в настройках браузера ( историю почистила,настройки сбросила,установили по умолчанию) ,а проблема осталась.
 
osbb-online Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 2 жовтня 2017 р. 19:30
З нами з:
Повідомлень: 566
Gold Poster

Функція закриття місяця у відомості нарахувань блокує будь-які коригування оплат та нарахувань, в тому числі і видалення пачок платежів.

Для того, щоб з'явилась можливість видаляти пачки, потрібно відкрити відомість нарахувань місяця, в якому Ви бажаєте здійснити коригування.

 
illenka22
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 9 жовтня 2017 р. 10:24
З нами з:
Повідомлень: 3

Добрий ранок! Будь-ласка виправіть помилку, неможливо зайти на свою сторінку в ОСББ онлайн и дальше по программе. Договір підписаний ще у 2016 році. Постійно требує підписати договір.  
 
Південний 289 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 5 липня 2019 р. 16:07
З нами з:
17 червня 2019 р. Повідомлень: 6

у нас є особовий рахунок 9099,  при занесенні пачки платежів рахунок не находиться. Яким чином його активувати ? Це два особових рахунки в квартирі Заводська 9/13, 9013 відшукує, а 9099 не знаходить. 
 
Південний 289 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 6 липня 2019 р. 12:07
З нами з:
17 червня 2019 р. Повідомлень: 6

я видалила зовсім особові рахунки і знову їх створила. Тепер при занесенні пачки платежів не знаходить ні 9013 ні 9099.


>> Південний 289
у нас є особовий рахунок 9099,  при занесенні пачки платежів рахунок не находиться. Яким чином його активувати ? Це два особових рахунки в квартирі Заводська 9/13, 9013 відшукує, а 9099 не знаходить. 
 
Південний 289 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 8 липня 2019 р. 12:25
З нами з:
17 червня 2019 р. Повідомлень: 6

Допоможіть будь-ласка. При занесені пачки платежів не знаходяться два особових рахунки 9013 та 9099. Я не можу на них рознести гроші.
 
9kvartal
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 серпня 2019 р. 8:40
З нами з:
17 січня 2018 р. Повідомлень: 1

не підключається послуга приєднання до банку, Де автоматично можна розносити платежі мешканців. Зайшла  у сервіс>налаштування>автоматичне зарахування платежів>параметри підключення> змінити дані облікового запису> намагаюсь ввести пароль логін входу до банку,  В ДІАЛОГОВОМУ ВІКНІ ПИШЕ "НЕМОЖЛИВО ПІДКЛЮЧИТИ МОЖЛИВО НЕ ВІДКЛЮЧЕНА ПОСЛУГА СМС" зайшла до банку в налаштування безпеки. послуга смс відключена. в чому причина?
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 серпня 2019 р. 13:13
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Для початку Вам потрібно вилучити дані облікового запису, а потім  налаштувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту"  Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст 
image.png
 
Asem Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 16 серпня 2019 р. 16:40
З нами з:
1 червня 2019 р. Повідомлень: 3

З нами з:
1 червня 2019 р.Повідомлень: 1

Добрый день.

Подскажите пожалуйста, в личном кабинете нет информации по текущей задолженности.

Нет возможности распечатать квитанцию, просмотреть баланс....

С чем это связано ?

Спасибо

 
Лана27
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 21 серпня 2019 р. 9:19
З нами з:
14 лютого 2019 р. Повідомлень: 4

Підскажіть будь-ласка не приходить СМС пароль на підтвердження автоматичного зарахування кошті приватбанку. Дякую
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 21 серпня 2019 р. 15:00
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Доброго дня!
Для початку Вам потрібно вилучити дані облікового запису, а потім  налаштувати синхронізацію за допомогою "Автоклієнту"  Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст 
image.png
 
Ната1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 24 вересня 2019 р. 11:45
З нами з:
26 червня 2018 р. Повідомлень: 5

Доброго дня! Пишу вже  до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
 
Ната1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 24 вересня 2019 р. 11:45
З нами з:
26 червня 2018 р. Повідомлень: 5

Доброго дня! Пишу вже  до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
 
Ната1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 24 вересня 2019 р. 11:45
З нами з:
26 червня 2018 р. Повідомлень: 5

Доброго дня! Пишу вже  до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
 
Ната1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 24 вересня 2019 р. 11:46
З нами з:
26 червня 2018 р. Повідомлень: 5

Доброго дня! Пишу вже  до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
 
Ната1 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 24 вересня 2019 р. 12:30
З нами з:
26 червня 2018 р. Повідомлень: 5

Доброго дня! Пишу вже  до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 25 вересня 2019 р. 11:54
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster
Проблему вирішено.
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 10 жовтня 2019 р. 11:53
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Ви можете перенести залишки в будь-який момент.

Для цього Вам потрібно перейти в потрібний місяць, створити фін.результати та перенести залишки.

 
osbb1278
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 14 жовтня 2019 р. 11:48
З нами з:
28 червня 2019 р. Повідомлень: 9

Дякую. Я зрозуміла свою помилку. Не прибрала позначку "пренести на поточний місяць"
 
Mila191180 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 23 жовтня 2019 р. 14:18
З нами з:
Повідомлень: 1

Обліковий запис ОСББ "Синяківське" зник з програграми. Не можу його знайти. Що робити? По якій причині запис по цьому будинку видалено?

Людмила Герасименко
 
support
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 23 жовтня 2019 р. 21:44
З нами з:
27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923
Gold Poster

Доброго дня!

Доступ до будинку відновлено, вибачте, за тимчасові незручності.

 
osbb558 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 листопада 2019 р. 20:09
З нами з:
24 жовтня 2016 р. Повідомлень: 5

Добрый день! ОСББ "Комарова 2" зарегистрировано в программе, но получилось так что мы не пользовались программой 2 года и не сохранился логин как нам востановить доступ к нашему личному кабинету что бы дальше продолжать работу?
 
apple_4 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 листопада 2019 р. 20:39
З нами з:
Повідомлень: 13
Bronze Poster
Добрый день. У нас возникла проблема с начислениями. Вид нарахувань - Паркинг. Сейчас ставка оплаты за паркинг 45,00 грн. Что и отображается в ведомости начислений за паркинг. Но при распечатывании квитанций, графа паркинг в общей ведомости не прописывается. По сути в общей квитанции на оплату этого начисления нет, хотя галочка о выведении этого начисления стоит, такая ситуация у нас включительно с сентябрем. А когда идет начисление за октябрь, то не корректно отображается начисление в квитанциях, размер платежа, не соотв тарифу что начисляется. Пример. Кв1 начислено 45 грн - а в квитанции 90 грн., кв. 10 начислено 45 - а в квитанции 180,00грн., кв. 20 соотв 45 - 315. и т.д. а кв.28 вообще не подтягивается оплата за паркинг. В чем проблема???? 
 
ОСББ Доброліт Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 19 листопада 2019 р. 10:23
З нами з:
14 квітня 2019 р. Повідомлень: 2

Доброго дня, ОСББ функціонує вже більше року. На головній сторінці ОСББ лише опитування про створення ОСББ. Чого зареєстровані співвласники не бачать іншу інформацію?
 
Тарас Дитко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 6 березня 2021 р. 14:59
З нами з:
Повідомлень: 1


>> ОСББ Доброліт
Доброго дня, ОСББ функціонує вже більше року. На головній сторінці ОСББ лише опитування про створення ОСББ. Чого зареєстровані співвласники не бачать іншу інформацію?

така ж проблема в ОСББ "Національної Гвардії, 3".

опитування неможливо видалити, воно все одно з'являється в адміністративній частині. виправте, будь ласка.

 
urlivska23a Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 11:19
З нами з:
Повідомлень: 10
Bronze Poster

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.
Що це ? З вчорашнього вечора. Коли можна буде працювати?
 
victorio205
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 12:20
З нами з:
Повідомлень: 4

також дуже цікаво коли повноцінно запрацює сайт, можливо потрібно подумати про, якесь дзеркало
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 17:19
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
Ау, admin! Работать будем?
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 17:29
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
Алилуя, заработало!
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 17:34
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
Подключился, но только через VPN :-(
 
Иван Бабенко Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 17:40
З нами з:
Повідомлень: 15
Bronze Poster
Не надолго, опять те же проблемы!
 
Budivelnyk-144
Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 18:43
З нами з:
25 червня 2018 р. Повідомлень: 72
Gold Poster
К сожалению, сервис оставляет желать лучшего. Когда нет развития, есть стагнация. Увы...
 
isemko7 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Проблемы по работе с сайтом
Додано: 13 березня 2021 р. 22:07
З нами з:
2 серпня 2017 р. Повідомлень: 16
Bronze Poster


>> Budivelnyk-144
К сожалению, сервис оставляет желать лучшего. Когда нет развития, есть стагнация. Увы...
І не кажіть, шановний, така ситуація вже починає набридати.... Немає впевненості в завтрашньому дні. І доволі квола, або майже відсутня комунікація з адміністрацією. Гадаю, що не важко було би (і головне по людяному) в особистому кабінеті в новинах від адміністрації написати щось на кшталт - проводяться технічні роботи, орієнтовний час завершення такий то. І все! І користувачі сервісу не витрачали би свого часу на ворожіння на кавовій гущі та не псували би собі нерви. Тому що поінформовані вчасно!!!

З повагою isemko.
 

Додати повідомлення