Сегодня вошла на сайт, в закладку "Видатки", а там пусто!!!! Нет ни списка работников, ни отчетности, не открывается оборотный баланс, какие-либо докуметы. Это что, профилактические работы какие-то, или моя бухгалтерия полностью глюкнула? У кого-нибудь повторилось подобное?
З нами з: 11 жовтня 2016 р.
Повідомлень: 24
Silver Poster
Добрий день! Сальдо в квитанціях за липень 2017р. по квартирам 9, 22 та 26 не співпадають з оборотним балансом!!!!!!! По квартирі 12 внесені показники лічильника по ХВ, але вони не відобразились в нарахуванні за липень. Попередній лічильник по ХВ закритий 30.06.2017. Новий почав діяти з 01.07.2017. Дякую за відповідь!!!!!!
Дані про оплату по більшості рахунків зі знаком "-",а це не правильно.І пи повторному друкуванні квитанцій за один і тоцїй місяць,відрізняються.Може я сам не коректно щось зробив.Допоможіть розібратись.
День добрый! В "Кабинете" в "документах" не могу удалить проводку , не активна кнопка "+" , а так же в в папке "Пачки платежей" ошибочно занесла сумму и тоже не могу удалить ,при нажатии на крестик никакой реакции.
З нами з: 27 листопада 2016 р.
Повідомлень: 923
Gold Poster
Аналізуючи Вашу проблему, системних помилок з вилученням пачок та операцій не виявлено. Якщо у Вас не з'являється вікно підтвердження, то перевірте налаштування Вашого браузера.
Подскажите пожалуйста, на что обратить внимание в настройках браузера ( историю почистила,настройки сбросила,установили по умолчанию) ,а проблема осталась.
Добрий ранок! Будь-ласка виправіть помилку, неможливо зайти на свою сторінку в ОСББ онлайн и дальше по программе. Договір підписаний ще у 2016 році. Постійно требує підписати договір.
у нас є особовий рахунок 9099, при занесенні пачки платежів рахунок не находиться. Яким чином його активувати ? Це два особових рахунки в квартирі Заводська 9/13, 9013 відшукує, а 9099 не знаходить.
я видалила зовсім особові рахунки і знову їх створила. Тепер при занесенні пачки платежів не знаходить ні 9013 ні 9099.
>> Південний 289 у нас є особовий рахунок 9099, при занесенні пачки платежів рахунок не находиться. Яким чином його активувати ? Це два особових рахунки в квартирі Заводська 9/13, 9013 відшукує, а 9099 не знаходить.
не підключається послуга приєднання до банку, Де автоматично можна розносити платежі мешканців. Зайшла у сервіс>налаштування>автоматичне зарахування платежів>параметри підключення> змінити дані облікового запису> намагаюсь ввести пароль логін входу до банку, В ДІАЛОГОВОМУ ВІКНІ ПИШЕ "НЕМОЖЛИВО ПІДКЛЮЧИТИ МОЖЛИВО НЕ ВІДКЛЮЧЕНА ПОСЛУГА СМС" зайшла до банку в налаштування безпеки. послуга смс відключена. в чому причина?
Доброго дня! Пишу вже до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
Доброго дня! Пишу вже до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
Доброго дня! Пишу вже до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
Доброго дня! Пишу вже до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
Доброго дня! Пишу вже до Вас разів 5 .Не відповідаєте де шукати причину того що не триває зарахування платежів з 10 вересня 2019року .Файл помилки я додаю
Добрый день! ОСББ "Комарова 2" зарегистрировано в программе, но получилось так что мы не пользовались программой 2 года и не сохранился логин как нам востановить доступ к нашему личному кабинету что бы дальше продолжать работу?
Добрый день. У нас возникла проблема с начислениями. Вид нарахувань - Паркинг. Сейчас ставка оплаты за паркинг 45,00 грн. Что и отображается в ведомости начислений за паркинг. Но при распечатывании квитанций, графа паркинг в общей ведомости не прописывается. По сути в общей квитанции на оплату этого начисления нет, хотя галочка о выведении этого начисления стоит, такая ситуация у нас включительно с сентябрем. А когда идет начисление за октябрь, то не корректно отображается начисление в квитанциях, размер платежа, не соотв тарифу что начисляется. Пример. Кв1 начислено 45 грн - а в квитанции 90 грн., кв. 10 начислено 45 - а в квитанции 180,00грн., кв. 20 соотв 45 - 315. и т.д. а кв.28 вообще не подтягивается оплата за паркинг. В чем проблема????
Доброго дня, ОСББ функціонує вже більше року. На головній сторінці ОСББ лише опитування про створення ОСББ. Чого зареєстровані співвласники не бачать іншу інформацію?
За це повідомлення автору ОСББ Доброліт подякували:2 Asem, Тарас Дитко
>> ОСББ Доброліт Доброго дня, ОСББ функціонує вже більше року. На головній сторінці ОСББ лише опитування про створення ОСББ. Чого зареєстровані співвласники не бачать іншу інформацію?
така ж проблема в ОСББ "Національної Гвардії, 3".
опитування неможливо видалити, воно все одно з'являється в адміністративній частині. виправте, будь ласка.
Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated. Що це ? З вчорашнього вечора. Коли можна буде працювати?
За це повідомлення автору urlivska23a подякували:2 Иван Бабенко, Budivelnyk-144
З нами з: 2 серпня 2017 р.
Повідомлень: 16
Bronze Poster
>> Budivelnyk-144 К сожалению, сервис оставляет желать лучшего. Когда нет развития, есть стагнация. Увы...
І не кажіть, шановний, така ситуація вже починає набридати.... Немає впевненості в завтрашньому дні. І доволі квола, або майже відсутня комунікація з адміністрацією. Гадаю, що не важко було би (і головне по людяному) в особистому кабінеті в новинах від адміністрації написати щось на кшталт - проводяться технічні роботи, орієнтовний час завершення такий то. І все! І користувачі сервісу не витрачали би свого часу на ворожіння на кавовій гущі та не псували би собі нерви. Тому що поінформовані вчасно!!!
З повагою isemko.
За це повідомлення автору isemko7 подякували:4 Budivelnyk-144, bernata44, Kyivska Veneciia, Иван Бабенко