Тема № 279512: Ваші пропозиції по вдосконаленню сервісу ОСББ-online / Техпідтримка


Додати повідомлення
osbb-d80 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Техпідтримка
Додано: 7 серпня 2017 р. 12:20
З нами з:
14 квітня 2017 р. Повідомлень: 6

В ОСББ-онлайн додається все більше користувачів і будуть іще додаватись, бо на сьогоднішній день Ваш сервіс найзручніший. Послуги платні. Хочеться знати, чому немає нормальної техпідтримки?  Задане місяць назад питання по роботі до цього часу залишається без відповіді. І це не поодинокий випадок, коли в темі на форумі є питання, а відповіді адміна немає. Хоч якоїсь відповіді, щоб бачити, що тему проглядали. На будь-якому сайті є зворотний зв’язок і по ньому реально достукатись до техпідтримки. У Вас телефонів немає, тільки форма для зв’язку з адміністратором і та без підтвердження про отримання. Так не повинно бути. Ми заключили договір, сплачуємо за надані послуги вчасно, тому хочемо, щоб у разі потреби була надана допомога по безпосередній роботі з сервісом.
 
Власенко Світлана
Re: Техпідтримка
Додано: 19 серпня 2017 р. 22:32
З нами з:
19 грудня 2016 р. Повідомлень: 8

Також хочеться підтримки в телефонному режимі! Дякуємо за розуміння!
 
julyom15 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 23 серпня 2017 р. 8:53
З нами з:
Повідомлень: 10
Bronze Poster
Сама зіштовхнулася з даною проблемою. Можливо зробити цю функцію платною для отримання відповіді в приоритетному  порядку? Але в любому випадку оперативна техпідтримка вкрай необхідна

Омельченко Юлия Григорьевна
 
ar-osad Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 20 жовтня 2017 р. 16:20
З нами з:
30 червня 2017 р. Повідомлень: 26
Silver Poster

З такою ситуацією зіткнувся напевне кожен зареєстрований на цьому сервісі.

Техпідтримки сервіс НЕ НАДАЄ.

Цей сервіс мав би ще більший рейтинг та користувачів якби надавав оперативну підтримку.

Не розумію чому адміністраторам так важно відписати на звернення коротеньку відповідь.

Адмін - відгукнись!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
osbb1124
Re: Техпідтримка
Додано: 7 грудня 2018 р. 11:37
З нами з:
28 листопада 2018 р. Повідомлень: 46
Silver Poster
Тишина!!!!
 
irina1982
Re: Техпідтримка
Додано: 16 грудня 2018 р. 20:41
З нами з:
15 листопада 2018 р. Повідомлень: 4

Всем доброго времени суток! Очень жаль, что у этого сервиса отсутсвует обратная связь от техподдержки и админа.Многие вопросы остаются без внимания(((( За платный сервис хотелось бы решать их оперативно, а не ждать пока "рак на горе свиснет". В целом, программа неплохая, но разобратся самостоятельно с нуля, без техпомощи, как не очень получается...
 
osbb440
Re: Техпідтримка
Додано: 23 грудня 2018 р. 15:00
З нами з:
Повідомлень: 29
Silver Poster

Доброго дня! А Ви в "контакти" пробували писати? Я скільки запитувала - мені приходила відпвідь особисто на мою електронну пошту.

 
vysoky Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 27 грудня 2018 р. 12:13
З нами з:
29 серпня 2018 р. Повідомлень: 4

Доброго дня! Так, через контакти пробували писати. На питання, куди здійснювати оплату за цей сервіс, відповідь прийшла на пошту. На питання, як налаштувати автоматичне зарахування платежів, відповідь так і не прийшла.
 
osbb1124
Re: Техпідтримка
Додано: 9 квітня 2019 р. 9:24
З нами з:
28 листопада 2018 р. Повідомлень: 46
Silver Poster
Добрый день! Почему у Вас нет контактного телефона. Это же не ерунда какая-то рекламная. У Вас хранится масса информации. Как получить счета в электронном виде? Как решить свой вопрос в течении часа, а не ждать ответа сутками? Кто же так работает, друзья?
 
ilona_73 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 4 червня 2019 р. 9:47
З нами з:
Повідомлень: 274
Gold Poster

Добрый день. Решила написать на форум, так как Админ никак не реагирует на письма и звонки (полный мороз). Я прошу выслать мне на емейл (ilona_73@ukr.net)  копии Ваших регистрационных документов (Витяг с ЄДР, Витяг з реєстру платників Єдиного податку).

Согласно НКУ ст.177 п.177.8

При начислении (выплате) физическому лицу – предпринимателю дохода от осуществления им предпринимательской деятельности субъект хозяйствования и/или самозанятое лицо, которые начисляют (выплачивают) такой доход, не удерживают налог на доходы у источника выплаты, если физлицом-предпринимателем, который получает такой доход, предоставлена копия документа, подтверждающего его государственную регистрацию в соответствии с законом в качестве субъекта предпринимательской деятельности.

Админы,не нарушайте Закон!

 
osbb973
Re: Техпідтримка
Додано: 5 червня 2019 р. 12:34
З нами з:
7 липня 2018 р. Повідомлень: 1

Також при оформленні договору просив надіслати разом з Актами документ що підтверджує реєстрацію ФОП . Результат- приїхав тільки договір з Актами.

Прошу надіслати документ на електронну адресу ivanzav2006@gmail.com Свідоцтво ФОП,або виписку чи витяг з ЄДР

 
OleksandrPasichnyk
Re: Техпідтримка
Додано: 9 червня 2019 р. 12:21
З нами з:
7 серпня 2017 р. Повідомлень: 20
Silver Poster
Техпідтримка ніяка, якесь просте питання потрібно вирішувати тиждень і то якщо пощастить. Налаштуйте вже накінець роботу техпідтримки своїх користувачів або вже підніміть вартість послуг сервіса та створіть цю службу, якщо питання в видатках звісно.
 
ar-osad Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 19 червня 2019 р. 16:03
З нами з:
30 червня 2017 р. Повідомлень: 26
Silver Poster

Згідний на всі 100%

Сервіс - бомба, техпідтримка - жопа (вибачте, інших слів не можу підібрати)

 
marina.dnepr
Re: Техпідтримка
Додано: 28 жовтня 2020 р. 16:04
З нами з:
21 жовтня 2017 р. Повідомлень: 92
Gold Poster
Уважаемые разработчики и те, кто работает над сайтом,
спасибо вам за сервис и его поддержку!
Хочу лишь обратить ваше внимание на оптимизацию модулей сайта, например возникают проблемы со внесением платежей в пачки. Очень долго происходит поиск л/с и не всегда срабатывает функция внесения суммы, таким образом приходится перезагружать страницу и проверять внесен ли платеж.
Из-за этого, казалось бы быстрая и рутинная работа, занимает очень много времени.

Marina.Dnepr
 
osbb1g
Re: Техпідтримка
Додано: 9 листопада 2020 р. 18:01
З нами з:
22 листопада 2018 р. Повідомлень: 4

Добрий день. Можливо не у той розділ пишу, але у мене проблема. При завантаженні платежів автоматично зараховуються на інший особовий рахунок. Це лише по одному особовому рахунку, інші всі нормально. 
 
тетяна макоганчук
Re: Техпідтримка
Додано: 26 листопада 2020 р. 16:05
З нами з:
5 лютого 2019 р. Повідомлень: 9

Добрий день! На головній сторінці постійно висвічується :борг!!! Але не маємо можливості його погасити! Замовили акти за 4 квартал,ще два тиждні тому,Їх ще не має. У Вас змінилися  банківські реквизити і банк не може провести платежи. Треба на сайті доводити до користувачів про зміни! Або  посилати на ел.почту ОСББ інформацію про які небудь зміни . Дякую за зрозуміння ! Може  таки дочекаюсь нових банківських реквізитів!
 
Гарбар ОСББ
Re: Техпідтримка
Додано: 15 січня 2021 р. 18:08
З нами з:
13 серпня 2020 р. Повідомлень: 4

Останнім часом виникає все більше і більше технічних проблем. Можливо, це повязано із збільшенням користувачів. ОДнак, таке враження, що програмісти в штаті техпідтримки відсутні, оскільки сайт тормозить все більше і більше. Коли питання не може буте вирішено - на нього просто не відповідають, скільки б разів не писати. Можливо, краще платити більше, але отрмувати більш якісний сервіс в інших компаніях. Така думка все частіше зявляється.
 
OSBBVitaliyaVergaya Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Техпідтримка
Додано: 12 жовтня 2021 р. 18:07
З нами з:
15 січня 2021 р. Повідомлень: 1

Добрый вечер,  в кабинете осбб банк разносит правильно, а вот после синхронизации , в ведомость затянулся неправильный платеж, произошло в мае, не знаю как  исправить (так в ведомости напротив фамилии  стоит сумма, кно он ее не оплачивал, а когда нажимаю сумму открывает сумму с транзакцией где стоит правильное назначение платежа, но не в той ячейке плательщика)
 

Додати повідомлення