Доброго дня. В нас є 3 ОСББ, в найближчий час будинки будуть передані відповідним ОСББ в управління. Розмір обов'язкових внесків ще не затвердили. Хочемо створити асоціацію з трьох ОСББ і доручити асоціації всі функції з управління будинками. Не до кінця розумію оптимального алгоритму наших дій для досягнення результату в найкоротші строки. Розумію що найкращий варіант одночасно за прикладом http://www.merp.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=685:2 017-02-05-13-29-32&catid=79&Itemid=974&lang=uk :
1) провести загальні збори в трьох ОСББ де прийняти рішення про заснування Асоціації та делегування туди свого представника
2) на тих же загальних зборах затвердити розмір обов'язкових внесків трьох в ОСББ;
Але що робити з питанням обов'язкових внесків в ОСББ? На підставі чого його затверджувати? Чи включати питання про надання згоду на передачу функцій з управління майбутній асоціації? Чи можливо це зробити до створення самої Асоціації? Що робити з питанням внесків в Асоціацію, єдиним можливим варіантом є збір коштів ОСББ з своїх співвласників, а далі внесок цих коштів з рахунку ОСББ на рахунок асоціації? Чи можливий збір коштів одразу на рахунок асоціації? Знов таки, на підставі чого?
Тема № 278810: СТВОРЕННЯ ОСББ / Створення Асоціації ОСББ. Перші кроки.
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
||||
Додати повідомлення