Постала проблема, банк без попередження відключив авторизацію без OTP (телефон або SMS). Навіть пункт такий прибрали з інтерфейсу, там де він був раніше. Включити відмовляються.
Чи можна зробити підтримку OTP з боку ОСББ-Онлайн при зарахуванні платежів? Шкода, що перестануть працювати інформери та виписка для мешканців, але хоча б можна буде рознести платежі напівавтоматично.
І підкажіть будь ласка, якщо вже маємо вручну імпортувати пачки платежів з Приватбанку, в якому форматі їх експортувати з Приват24 для бізнесу? З dbf та excel щось не виходить.
За це повідомлення автору kvartet подякували:1 annnnnna
Вибачте, щот саме у вас запрацювало з того, що не працювало? Поки що бачу ту саму картину, авторизація не проходить через невимкнену SMS-авторизацію, авторизацію вимкнути не дозволяє банк.
В загальному випадку ця порада дійсна. Але у випадку, якщо вашу компанію з початку квітня примусово перевели на "новий інтерфейс" так само, як нашу, управління СМС-входом у вас більше не буде. Скарги подано, банк в курсі справи та недвозначно відмовляється повернути цю можливість.
Варіантів три.
1. Дочекатися поки на ситуацію зреагують розробники ОСББ-Онлайн та допишуть авторизацію згідно правил Приватбанк.
2. Дочекатися, поки Приватбанк скінчить експеримент, та ввімкне авторизацію усім клієнтам, а не тільки кільком відсоткам. А далі варіант 1.
3. Змінити банк, щоб отримати хоча б можливість імпорту виписки, та хай йому грець з цим інформером.
Робота розробниками, як мені відомо, вже ведеться. У нас запрацювало "Зарахування платежів", запрацював інформер депозитного рахунку, поки що не запрацював тільки інформер поточного рахунку.
Не знаю чи згодиться наш досвід, але було зроблено наступне:
1. Подано скаргу до Приватбанку (офіційної відповіді не отримано, але можливо що саме після цього ОТП перестав вимагатися, незважаючи на новий інтерфейс і відсутність керування налаштуванням СМС-входу).
2. Видалено і добавлено знову обліковий запис Приват24 в ОСББ-online.
3. Поінформовано розробників про проблему та стан справ у її вирішенні.
Робота розробниками, як мені відомо, вже ведеться. У нас запрацювало "Зарахування платежів", запрацював інформер депозитного рахунку, поки що не запрацював тільки інформер поточного рахунку.
Не знаю чи згодиться наш досвід, але було зроблено наступне:
1. Подано скаргу до Приватбанку (офіційної відповіді не отримано, але можливо що саме після цього ОТП перестав вимагатися, незважаючи на новий інтерфейс і відсутність керування налаштуванням СМС-входу).
2. Видалено і добавлено знову обліковий запис Приват24 в ОСББ-online.
3. Поінформовано розробників про проблему та стан справ у її вирішенні.
Все працює. Для основного облікового запису в Приват24 необхіно згенерувати ключі ЕЦП. Тоді стає доступна опція керувння смс входом. Цей обліковий запис необхідно використовувати для ОСББ-online. Все безпечно, адже ключ ЕЦП до ОСББ-onlineне передається.
>> sanches-@mail.ru Все працює. Для основного облікового запису в Приват24 необхіно згенерувати ключі ЕЦП. Тоді стає доступна опція керувння смс входом. Цей обліковий запис необхідно використовувати для ОСББ-online. Все безпечно, адже ключ ЕЦП до ОСББ-onlineне передається.
Додали довірену особу, дали їй права на виписки. Зареєстрували новий логін Приват24 для бізнесу для цієї особи. Вже в інтерфейсу цієї особи подали заявку на зміну параметрів СМС-входу (там ці параметри є, на відміну від основного логіну в разі його переключення на "новий інтерфейс"). Змінили налаштування в ОСББ-online на логін довіреної особи. Все запрацювало.
Зробив по Вашій схемі, вимкнув смс авторизацію, однак при вході у приват24 банк телефонує на номер довіреної особи для підтвердження входу. (наявна ОТП авторизація по дзвінку на номер довіреної особи). Функції її відімкнути, на відміну від смс-входу, у Приват24 для бізнесу, нажаль немає (або її не знайшов). Чи не було у Вас цієї проблеми ? Як все працює у вас?
1. Що входите не за номером телефону та паролем, не за логіном іншого підприємства, де маєте повноваження, а за окремим, новим логіном (новою реєстрацією в Приват24 після того, як довіреній особі надано права)
2. Що створили під цим новим логіном ЕЦП у Налаштування / Ключі ЕЦП
3. Що переключили Налаштування / Безпека на низький рівень захисту, підписавши заяву ключем із пункту 2.
Якщо вдається входити без OTP (смс чи дзвінку) під новим логіном довіреної особи, то можете ще спробувати в самій ОСББ-online видалити поточний обліковий запис, а потім додати логін та пароль довіреної особи. Більш нічого не робили, після цього всього - запрацювало.
З нами з: 01 січня 2010 р.
Повідомлень: 1798
Gold Poster
Доброго дня.
Додано можливість самостійно вибирати API від Привата:
Двомісячний моніторинг роботи двох різних API показує, що IT відділ ПриватБанка набагато відповідальніше ставиться до забезпечення стійкості до великих навантажень саме API клієнт-банка (на відміну від API Приват24). Тгму радимо все ж таки знайти спосіб відключення СМС-пароля та користуватися API клієнт-банка.
Якщо ж Ви все-таки вибрали API Приват24 з використанням ОТП:
Вам потрібно зайти у Видатки - Банк (зліва) - Зарахування платежів. Система надасть можливість ввести пароль від приватбанку, який на протязі хвилини надійде на фінансовий номер ОСББ. Даний пароль активує синхронізацію терміном на 1 місяць (термін в 1 місяць визначено емпіричним шляхом). Потім операцію потрібно буде повторити.
Зверніть увагу на те, що попередні налаштування автоматичного зарахування платежів повинні залишитися незмінними (має бути вказаний логін і пароль від клієнт банку в параметрах налаштування автоматичного зарахування платежів)
Добрый день! Несколько неудачных попыток интеграции. Регистрация не первая. Сначала делала все по-старому. Пишет, что нет счета в Приват. Работаю в Приват-24 для бизнеса. Прочитала эту тему. Меняла на АРІ Приват24. В Приват создала отд. уч.запись, поставила низкий уровень защиты. В левой части ничего не выходит для пароля. Со старыми ОСББ нет проблем. Что нужно сделать? Благодарю.