Постала проблема, банк без попередження відключив авторизацію без OTP (телефон або SMS). Навіть пункт такий прибрали з інтерфейсу, там де він був раніше. Включити відмовляються.
Чи можна зробити підтримку OTP з боку ОСББ-Онлайн при зарахуванні платежів? Шкода, що перестануть працювати інформери та виписка для мешканців, але хоча б можна буде рознести платежі напівавтоматично.
І підкажіть будь ласка, якщо вже маємо вручну імпортувати пачки платежів з Приватбанку, в якому форматі їх експортувати з Приват24 для бізнесу? З dbf та excel щось не виходить.
За це повідомлення автору kvartet подякували:1 annnnnna
Вибачте, щот саме у вас запрацювало з того, що не працювало? Поки що бачу ту саму картину, авторизація не проходить через невимкнену SMS-авторизацію, авторизацію вимкнути не дозволяє банк.
В загальному випадку ця порада дійсна. Але у випадку, якщо вашу компанію з початку квітня примусово перевели на "новий інтерфейс" так само, як нашу, управління СМС-входом у вас більше не буде. Скарги подано, банк в курсі справи та недвозначно відмовляється повернути цю можливість.
Варіантів три.
1. Дочекатися поки на ситуацію зреагують розробники ОСББ-Онлайн та допишуть авторизацію згідно правил Приватбанк.
2. Дочекатися, поки Приватбанк скінчить експеримент, та ввімкне авторизацію усім клієнтам, а не тільки кільком відсоткам. А далі варіант 1.
3. Змінити банк, щоб отримати хоча б можливість імпорту виписки, та хай йому грець з цим інформером.
Робота розробниками, як мені відомо, вже ведеться. У нас запрацювало "Зарахування платежів", запрацював інформер депозитного рахунку, поки що не запрацював тільки інформер поточного рахунку.
Не знаю чи згодиться наш досвід, але було зроблено наступне:
1. Подано скаргу до Приватбанку (офіційної відповіді не отримано, але можливо що саме після цього ОТП перестав вимагатися, незважаючи на новий інтерфейс і відсутність керування налаштуванням СМС-входу).
2. Видалено і добавлено знову обліковий запис Приват24 в ОСББ-online.
3. Поінформовано розробників про проблему та стан справ у її вирішенні.
Робота розробниками, як мені відомо, вже ведеться. У нас запрацювало "Зарахування платежів", запрацював інформер депозитного рахунку, поки що не запрацював тільки інформер поточного рахунку.
Не знаю чи згодиться наш досвід, але було зроблено наступне:
1. Подано скаргу до Приватбанку (офіційної відповіді не отримано, але можливо що саме після цього ОТП перестав вимагатися, незважаючи на новий інтерфейс і відсутність керування налаштуванням СМС-входу).
2. Видалено і добавлено знову обліковий запис Приват24 в ОСББ-online.
3. Поінформовано розробників про проблему та стан справ у її вирішенні.
Все працює. Для основного облікового запису в Приват24 необхіно згенерувати ключі ЕЦП. Тоді стає доступна опція керувння смс входом. Цей обліковий запис необхідно використовувати для ОСББ-online. Все безпечно, адже ключ ЕЦП до ОСББ-onlineне передається.
>> sanches-@mail.ru Все працює. Для основного облікового запису в Приват24 необхіно згенерувати ключі ЕЦП. Тоді стає доступна опція керувння смс входом. Цей обліковий запис необхідно використовувати для ОСББ-online. Все безпечно, адже ключ ЕЦП до ОСББ-onlineне передається.
Додали довірену особу, дали їй права на виписки. Зареєстрували новий логін Приват24 для бізнесу для цієї особи. Вже в інтерфейсу цієї особи подали заявку на зміну параметрів СМС-входу (там ці параметри є, на відміну від основного логіну в разі його переключення на "новий інтерфейс"). Змінили налаштування в ОСББ-online на логін довіреної особи. Все запрацювало.
Зробив по Вашій схемі, вимкнув смс авторизацію, однак при вході у приват24 банк телефонує на номер довіреної особи для підтвердження входу. (наявна ОТП авторизація по дзвінку на номер довіреної особи). Функції її відімкнути, на відміну від смс-входу, у Приват24 для бізнесу, нажаль немає (або її не знайшов). Чи не було у Вас цієї проблеми ? Як все працює у вас?
1. Що входите не за номером телефону та паролем, не за логіном іншого підприємства, де маєте повноваження, а за окремим, новим логіном (новою реєстрацією в Приват24 після того, як довіреній особі надано права)
2. Що створили під цим новим логіном ЕЦП у Налаштування / Ключі ЕЦП
3. Що переключили Налаштування / Безпека на низький рівень захисту, підписавши заяву ключем із пункту 2.
Якщо вдається входити без OTP (смс чи дзвінку) під новим логіном довіреної особи, то можете ще спробувати в самій ОСББ-online видалити поточний обліковий запис, а потім додати логін та пароль довіреної особи. Більш нічого не робили, після цього всього - запрацювало.
З нами з: 01 січня 2010 р.
Повідомлень: 1798
Gold Poster
Доброго дня.
Додано можливість самостійно вибирати API від Привата:
Двомісячний моніторинг роботи двох різних API показує, що IT відділ ПриватБанка набагато відповідальніше ставиться до забезпечення стійкості до великих навантажень саме API клієнт-банка (на відміну від API Приват24). Тгму радимо все ж таки знайти спосіб відключення СМС-пароля та користуватися API клієнт-банка.
Якщо ж Ви все-таки вибрали API Приват24 з використанням ОТП:
Вам потрібно зайти у Видатки - Банк (зліва) - Зарахування платежів. Система надасть можливість ввести пароль від приватбанку, який на протязі хвилини надійде на фінансовий номер ОСББ. Даний пароль активує синхронізацію терміном на 1 місяць (термін в 1 місяць визначено емпіричним шляхом). Потім операцію потрібно буде повторити.
Зверніть увагу на те, що попередні налаштування автоматичного зарахування платежів повинні залишитися незмінними (має бути вказаний логін і пароль від клієнт банку в параметрах налаштування автоматичного зарахування платежів)
Добрый день! Несколько неудачных попыток интеграции. Регистрация не первая. Сначала делала все по-старому. Пишет, что нет счета в Приват. Работаю в Приват-24 для бизнеса. Прочитала эту тему. Меняла на АРІ Приват24. В Приват создала отд. уч.запись, поставила низкий уровень защиты. В левой части ничего не выходит для пароля. Со старыми ОСББ нет проблем. Что нужно сделать? Благодарю.
Нещодавно від ПриватБанку надійшло повідомлення про відключення входу без двохфакторної авторизації. Як буде працювати синхронізація виписки у osbb-online.com з Приват24 для бізнесу ?