Тема № 275354: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Пропал информер от Приватбанка
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: 3 листопада 2016 р. Повідомлень: 3 |
Пропал информер с остатком средств на текущих счетах ОСББ.
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
В ПриватБанка технічні негаразди. Чекаємо, коли працівники вийдуть на роботу.
|
|||
|
||||
З нами з: 26 листопада 2016 р. Повідомлень: 5 |
І зарахування платежів не проходить.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 20 Silver Poster |
Приватбанк вводить в дію новий інтерфейс. Разом з цим вони ВІДКЛЮЧАЮТЬ авторизацію в Приват24 для бізнесу без OTP-паролю (СМС чи телефонного дзвінка). Таким чином перестає працювати інформер і зарахування платежів в ОСББ-Онлайн. У відповідь на конкретно поставлене запитання, працівники підтримки відповідають що можливість входу без OTP не буде розблоковано, а з часом і у всіх інших клієнтів вход без OTP буде відключено. Чи є можливість у розробника ОСББ-Онлайн доопрацювати інформери та зарахування платежів на використання кешованої останнього разу версії виписки та роботу з OTP-паролями через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 30 Silver Poster |
Присоединяюсь. Автоматические платежи очень надо.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Також +1 Здається Приват щось накрутив з безпекою...........
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Прошу адміністраторів сайту повідомити користувачів про подальшу перспективу цього сервісу.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Зарахування платежів через Приват24 вже працює.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 3 |
наразі і далі нічого не працює(((
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
Синхронізація не працює, та адміністратори сайту мовчать!!! А синхронізація це дуже класна та необхідна річ!!! Рішайте хлопці!!! |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Не працює синхронізація з приватбанком з 30.03.2017 , зараз 12.04.2017 та синхронізація не працює досі , немає автоматичного зарахування платежів досі .Що робити далі ? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 35 Silver Poster |
сделайте генерацию сертификата в клиент-банке Настройки - Ключ ЕЦП. Затем в Настройки- безопасность появиться закладка управление смс входом. Установите низкий уровень защиты (без смс) и все должно заработать. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 20 Silver Poster |
Вибачте, за повтор із сусідньої вітки про OTP-авторизацію. В нас теж все прекрасно працювало аж до початку квітня. І продовжує працювати в двох з трьох на сьогодні ОСББ, які ми обслуговуємо з питаннь обліку. Ваша інструкція підходить тим користувачам, якіх Приватбанк не переключив на "новий інтерфейс", в якому можливість керування СМС-входом відсутня. Можливость керування СМС-входом для таких клієнтів відсутня зовсім, незалежно від того, яким інтерфейсом вони будуть користуватися, новим чи старим. Банк відмовляється змінити цю політику, не дивлячись на дискримінаційний характер таких налаштуваннь. Неофіційно повідомляється, що незабаром всіх клієнтів банку буде переведено на таку систему. Можна сподіватися, що в цьому випадку проблему помітять розробники ОСББ-Онлайн та нададуть вирішенню високий пріорітет. |
|||
Додати повідомлення