Тема № 275354: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Пропал информер от Приватбанка


Додати повідомлення
osbb.blagodat
Пропал информер от Приватбанка
Додано: 1 січня 2017 р. 9:33
З нами з:
3 листопада 2016 р. Повідомлень: 3

Пропал информер с остатком средств на текущих счетах ОСББ.
 
admin Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 2 січня 2017 р. 22:17
З нами з:
01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798
Gold Poster
В ПриватБанка технічні негаразди. Чекаємо, коли працівники вийдуть на роботу.
 
osbb598 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 3 квітня 2017 р. 21:46
З нами з:
26 листопада 2016 р. Повідомлень: 5

І зарахування платежів не проходить.
 
kvartet Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 4 квітня 2017 р. 8:59
З нами з:
Повідомлень: 20
Silver Poster

Приватбанк вводить в дію новий інтерфейс. Разом з цим вони ВІДКЛЮЧАЮТЬ авторизацію в Приват24 для бізнесу без OTP-паролю (СМС чи телефонного дзвінка). Таким чином перестає працювати інформер і зарахування платежів в ОСББ-Онлайн.

У відповідь на конкретно поставлене запитання, працівники підтримки відповідають що можливість входу без OTP не буде розблоковано, а з часом і у всіх інших клієнтів вход без OTP буде відключено.

Чи є можливість у розробника ОСББ-Онлайн доопрацювати інформери та зарахування платежів на використання кешованої останнього разу версії виписки та роботу з OTP-паролями через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст?

 
olvit Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 4 квітня 2017 р. 15:09
З нами з:
Повідомлень: 30
Silver Poster
Присоединяюсь. Автоматические платежи очень надо.
 
Maximov Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 5 квітня 2017 р. 9:11
З нами з:
Повідомлень: 359
Gold Poster

Також +1 

Здається Приват щось накрутив з безпекою...........


>> olvit
Присоединяюсь. Автоматические платежи очень надо.
 
osbb372 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 5 квітня 2017 р. 11:16
З нами з:
Повідомлень: 4

Прошу адміністраторів сайту повідомити користувачів про подальшу перспективу цього сервісу.
 
osbb372 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 10 квітня 2017 р. 11:01
З нами з:
Повідомлень: 4

Зарахування платежів через Приват24 вже працює.
 
Virchyk Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 10 квітня 2017 р. 11:36
З нами з:
Повідомлень: 3

наразі і далі нічого не працює(((
 
osbb473 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 11 квітня 2017 р. 10:09
З нами з:
Повідомлень: 37
Silver Poster

Синхронізація не працює, та адміністратори сайту мовчать!!!

А синхронізація це дуже класна та необхідна річ!!!

Рішайте хлопці!!!

 
ОСББ Ракетна68 Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 12 квітня 2017 р. 23:10
З нами з:
Повідомлень: 4

Не працює синхронізація з приватбанком з 30.03.2017 , зараз 12.04.2017 та синхронізація не працює досі ,

немає автоматичного зарахування платежів досі .Що робити далі ?

 
annnnnna
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 13 квітня 2017 р. 0:29
З нами з:
Повідомлень: 35
Silver Poster

сделайте генерацию сертификата в клиент-банке Настройки - Ключ ЕЦП.

Затем в Настройки- безопасность появиться закладка управление смс входом. Установите низкий уровень защиты (без смс) и все должно заработать.

 
kvartet Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: Пропал информер от Приватбанка
Додано: 13 квітня 2017 р. 10:20
З нами з:
Повідомлень: 20
Silver Poster

Вибачте, за повтор із сусідньої вітки про OTP-авторизацію.

В нас теж все прекрасно працювало аж до початку квітня. І продовжує працювати в двох з трьох на сьогодні ОСББ, які ми обслуговуємо з питаннь обліку.

Ваша інструкція підходить тим користувачам, якіх Приватбанк не переключив на "новий інтерфейс", в якому можливість керування СМС-входом відсутня. Можливость керування СМС-входом для таких клієнтів відсутня зовсім, незалежно від того, яким інтерфейсом вони будуть користуватися, новим чи старим. Банк відмовляється змінити цю політику, не дивлячись на дискримінаційний характер таких налаштуваннь. Неофіційно повідомляється, що незабаром всіх клієнтів банку буде переведено на таку систему. Можна сподіватися, що в цьому випадку проблему помітять розробники ОСББ-Онлайн та нададуть вирішенню високий пріорітет.

 

Додати повідомлення