я разобрался. доход признается в сумме понесенных расходов, чтобы в балансе не было прибыли.
"У відповідності до п.17 П(С)БО 15 отримане цільове фінансування визнається доходом протягом тих періодів, в яких були зазнані витрати, пов'язані з виконанням умов цільового фінансування."
подскажите , а как быть если на конец месяца сальдо остается по кр-ту 79 го ? как его закрыть ?Находила рекомендации на сайте 911 . там есть такое - поступление средств дт311 кт 484.потом все затраты со счетов 8-го класса списывают на дт791 .потом визнают доход в сумме понесенных затрат дт484 кт 719 , а потом относят доходы на фин. результаты дт 719 кт 791 . т.е остатка нет по 79 . а неиспользованные средства цел.поступлений и финансирования учитываются по кредиту 484 . написала путано , но может кто-то разобрался и подскажет , что он делает с 79
добрый день. в программе по-моему признание дохода происходит вот таким образом :
дт377.1 кт 48.1 начислены взносы совладельцев
дт48.1 кт 719 одночасно визнан дохід
дт79 кт 80,81,82,84 списано витрати на фін. результат
дт719 кт 79 списано доходи на сч. фін. рез
вот здесь-то и происходит закрытие счета 719 , а на 79 возникает сальдо , т.к программа признает доход не сумме понесенных затрат , а в сумме начисленных взносов . понимаете , разница есть. вот как это все сделать в программе ? по поводу ремонтного фонда . я новичок в этой отрасли , но формировала бы его в конце года пропорционально поступивших средств . например по смете должно быть за год рем. фонда 1000 грн при условии 100% поступления всех взносов , ну например 10000. оплатили только 9000 , значит дроблю на субсчет только 900 грн.
За це повідомлення автору zosyas1 подякували:1 osbb930
вот из-за этого (признание доходов по начислению) я и не стал в этой проге работать.
по поводу рем.фонда, вы правы, что пропорционально нужно высчитывать. только наверное надо каждый месяц, т.к. вы может не в конце года, а раньше захотите их потратить. а не будите знать сколько его хоть есть.
а вот по расчету, надо подумать как... сумма оплаты - не показатель. у меня есть платят авансом. может примут изменение размера платежа, будет другая пропорция. а я разделил по старой.
За це повідомлення автору gulkoov подякували:1 osbb_buh
Питання модератору Якщо раніше був вибраний метод визначення доходів "автоматично - під час сплати членських внесків", чи можна зараз вибравши "самостійно - на рівні понесених витрат" перерахувати визнання доходів за попередні місяці? І як це зробити?
Можна. Тільки не забудьте ще й галочку поставити не враховувати 441 та 442 рахунки. А щоб перерахувати визнання доходів, клацніть кожен місяць "Фінансові результати" (обираєте останню дату місяця). І так всі попередні місяці.
>> osbb517
Питання модератору Якщо раніше був вибраний метод визначення доходів "автоматично - під час сплати членських внесків", чи можна зараз вибравши "самостійно - на рівні понесених витрат" перерахувати визнання доходів за попередні місяці? І як це зробити?
За це повідомлення автору svetlana_al подякували:3 osbb517, serik80, osbb930
я потом делаю проводку дт 48.1 кт 719 визнано дохід від сплати внесків и дт719 кт 79 списано доходи на рахунок фін. результатів. в сумме оборота по дебету 79
Сервіс- налаштування- константи- стоїть галочка "не включати 441 та 442", метод "самостійно"
дату ставлю 31.12.2016 і у вкладці документи натискаю фінансові результати
пише "Фінансові результати визначено успішно"!!!!!
Але 719 на рівні отриманих внесків нікуди не зникає..... плачуууууу(((
що я роблю не так?
Я 2 дня плакала, пока в 4 руки не добились в программе того, что должно быть :)
Вы становитесь на последнюю дату каждого рабочего месяца, начиная с начала работы в 2016 году, и в каждом месяце клацните "Финансовые результаты".
В результате у Вас может оказаться ситуация, когда на 719 не хватает доходов. Тогда вручную подтяните необходимую сумму с 48 счета.
Если все равно доходы получаются больше, чем расходы, то надо смотреть, скорее всего у Вас какая-нибудь аренда попадает сразу на 719. Тогда ее нужно проводить через 48-й, на котором оставлять все излишки.
За це повідомлення автору svetlana_al подякували:4 serik80, osbb517, osbb930, OSBB_perekopskaja163_Kherson
Можливо комусь допоможе))) Після зміни константи потрібно в сервісі синхронізувати платежі, програма про це повідомляє, але я була не уважна( Світлана, величезне дякую за вашу витримку!
За це повідомлення автору osbb517 подякували:1 svetlana_al
Підкажіть, будь-ласка, як в цій програмі додати субрахунок для нарахування коштів на ремонт? Тому що всі внески утримання на будинок та на ремонт йдуть на один рахунок 377.1
За це повідомлення автору soborn8 подякували:1 rti74
Подскажите начали пользоваться с этого года программой,остатки внесла как показано в видеоматериалах проводкой с помощью допомижного рахунка 00. Затем сделала проводку Д-00 К-441, как теперь избавится от этого 441 счета, если у нас стоит настройки доходы на уровне расходов, т.е мы не пользуемся 441 и 442 счетами.
Немає проводки Дт377.1 Кт48.1 за листопад. Відомість сформована,нарахування у відомості є, а бухг.проводки немає. Підкажіть де перепровести чи налаштувати,щоб відобразилось в бух.обліку. За грудень є нарахування і є проводка Дт377.1 Кт48.1
З нами з: 8 вересня 2022 р.
Повідомлень: 78
Gold Poster
Спеціалісти ЦЕНТРУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ пропонують повне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Ми маємо досвід роботи з ОСББ/ЖБК по всій Україні та постійно удосконалюємось для полегшення управління керівникові. Забезпечуємо прозоре ведення бухгалтерії. Надаємо фінансовий звіт по витратам та доходам в будь-який час як для власників квартир так і для голови правління.
Ми надаємо повний спектр послуг: - нарахування заробітної плати та інших необхідних нарахувань для дотримання Трудового законодавства, - відображення боргів мешканців у звіті для управителя, - рознесення платежів сплачених користувачами ОСББ/ЖБК, - ведення повного кадрового обліку працівників ОСББ/ЖБК, - надаємо супровід договорів контрагентів та контроль затрат, готуємо акти звірок для контроля заборгованості та своєчасності сплат, - подання всіх необхідних звітів до податкової, - формуємо довідки при необхідності, - готуємо акти виконаних робіт, - допомагаємо організувати онлайн доску оголошень управителю для мешканців.
За консультацією ТЕЛЕФОНУЙТЕ: 📞093-004-43-02 📞068-075-74-42 або залишіть заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті nashbuh.in.ua
Надання
повного спектру бухгалтерських послуг для Вашого ОСББ,
ОК (обслуговуючого кооперативу), а саме: - облік
нарахувань та сплати внесків співвласників на управління
ОСББ, ОК; - облік витрат на управління та обслуговування
діяльності ОСББ, ОК; - нарахування та виплата заробітної
плати персоналу ОСББ, ОК; - формування та подання
щомісячної та річної фінансової, статистичної, податкової
звітності; - ведення бухгалтерського обліку за допомогою
онлайн-сервісу Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст,
що гарантуватиме збереження усіх облікових даних Вашого
ОСББ, ОК; - контроль витрат відносно кошторису,
затвердженого загальними зборами ОСББ, ОК; -
консультування з інших питань щодо управління та
обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - проведення ревізії
фінансової та негосподарської діяльності ОСББ, ОК з
управління багатоквартирного будинку. Є можливість укладання
договору із ФОПом (з відповідними кодами КВЕД), згідно
якого оплата буде здійснюватися у безготівковій формі, із
наданням актів виконаних робіт (наданих послуг). Також, можу
допомогти у складанні кошторисів, наказів, протоколів
загальних зборів, протоколів правління тощо. Гарантую
конфіденційність, пунктуальність, уважність. 097 873 31 02.
ОЛЬГА. КИЇВ.
З нами з: 21 жовтня 2017 р.
Повідомлень: 94
Gold Poster
Шановні адміністратори! Вже друге рекламне оголошення про чиїсь послуги
розміщується в різних темах форуму. Зупинить перетворення форуму на
платформу рекламних оголошень. Люди, що користуються вашим сервісом
створюють теми, які важливі для всіх користувачів. Але ж нам не потрібні
якісь реклами в наших темах. Повторно прошу створіть окремий розділ в
Бібліотеці для розміщення оголошень і забороніть розміщувати свої
оголошення та рекламу у темах форуму.