Тема № 272957: СТВОРЕННЯ ОСББ / Працівники в ОСББ
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Допоможіть розібратись, з 1 вересня ми вже офіційно ОСББ, з Жеком розпрощались. Я бухгалтер, але ніколи не мала відносин з податковаю на кадровим відділам. Виникло багато питань щодо прийняття працівників на роботу. В штаті буде четверо: голова, бухгалтер, двірник та прибиральниця підїздів. Як кого правильно оформлювати, якщо наш голова буде працювати за сумісництвом, бухгалтер на повній ставці, двірник теж по трудовій повний робочий день, прибиральниця по сумісництвом (чи можна її оформити по договору ЦПХ, потрібно тоді вписувати її в повідомлення на прийнятя на роботу в податкову) і чи можна всіх в один день прийняти на роботу? чи потрібно спочатку голову, а потім всіх інших?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Штатний розпис затверджений, оклади (Загальні збори) Посадові інструкції За сумісництвом можна працювати, але не повний робочий день і не в той час коли Ви працюєте за основним місцем роботи. ЦПХ погана ідея- доведеться за сумісництвом Повідомлення про прийняття на роботу обов'язкове, інакше чималий штраф. Звіти ЄСВ, 1ДФ потрібно буде здавати.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 12 Bronze Poster |
Дякую за відповідь, Штатний розпис і оклади затвердили на загальних зборах, Що за посадові інструкції? А скажіть ще будь-ласка, голова працює на основній роботі з 8 до 17, але якщо виникають якість питання він в будь-який час може підійти, а от як це все оформити по закону, зрозуміло що по сумісництву, але ще як на 0,5ставки не повний робочик день, чи як? не зовсім розумію |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Штатний і оклади, посадові інструкції на загальних зборах. Так на 0,5 ставки і робочий час з 17:00 до 21:00 це щоб так взагалі інспектор праці не придерся якщо буде така перевірка. По суті 0,5 ставки і не більше 4 годин це прямо стосується державних службовців, щодо звичайних сумісників не має прямих обмежень, але 100% відповіді на це запитання я не знайшов.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 303 Gold Poster |
Почему?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
На відміну від трудового договору, за договором ЦПХ оплачується не процес роботи, а її результати; таким чином, до договорів ЦПХ, на відміну від трудових договорів, не може застосовуватися погодинна оплата праці. Результати роботи з договорів ЦПХ визначають після закінчення роботи й оформляють актами прийому-здачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких і здійснюється їхня оплата. Однак договором ЦПХ, як і трудовим договором, може бути передбачена попередня (поетапна) оплата роботи. Тому, якщо це до прикладу буде прибиральниця, двірник, тощо, у разі надання послуг які триватимуть значний період (час), податкова це буде розглядати як виконання постійної роботи (особливо якщо дана посада є в штатному розписі). Штраф! ЦПХ - фактично це не час виконання роботи, послуги, а лише кінцевий результат. Трудовий договір- це виконання постійно повторюваної роботи, послуги, тощо. Тобто тут тонка грань між цими поняттями, яку можна непомітно перетнути і мати негативні наслідки з сторони контролюючих органів. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Неправильна кваліфікація відносин може стати причиною неприємних наслідків. Говорячи юридичними термінами, вчинений правочин є удаваним (таким, що вчинений сторонами для приховання іншого правочину, який вони насправді вчинили). А за такими правочинами відносини сторін регулюються правилами щодо правочину, який сторони насправді вчинили (ст. 235 Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст, далі — Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст). Для ознайомлення http://epodatok.com.ua/ua/article/579 |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 303 Gold Poster |
Ну так кто мешает составить правильно договор ЦПХ и подписывать акты? Вам важен результат - чистый двор, а не процесс. ПРедставьте, что дворник - это ФОП :) |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Я інформацію подав, кожен для себе зробить потрібні висновки.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Добрый день уважаемые коллеги. Наконец-то наш ОСМД распрощался с ЖЭКом. Подскажите пожалуйста. У меня есть человек который согласен работать дворником и мыть подъезды. Как лучше его оформить? Заключить с нам один договор? Если есть у кого-то образец договора с дворником и уборщиком подъездов, будьте так добры, перешли образец на адрес varvarvvs@gmail.com БОЛЬШОЕ СПАСИБО. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 303 Gold Poster |
Какое ожидаемое вознаграждение за его услуги. Меньше минимальной зп или больше?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Больше, так как он будет убирать и придомовую территорию и подъезды.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 303 Gold Poster |
Тогда вам скорее всего проще принять его на работу в штат, выгоды по договору ЦПХ в этом случае невелики.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Добрый день, коллеги. Подскажите. Председатель и бухгалтер в одном лице. Председатель на ставку, бухгалтер на 0,5. как оформить? На каждую должность трудовой договор и приказ или совместить все в одном документе? В трудовую вписываю две должности или как? Помогите Чайникам пожалуйста. Большое спасибо.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 565 Gold Poster |
Все зависит от ваших особенностей. Почитайте здесь http://www.prostopravo.com.ua/trudoustroystvo/stati/sovmeschenie_dolzhnostey_i_professiy_v_ukraine_kogda_kak_i_pochem и здесь http://n-auditor.com.ua/ru/component/na_archive/807?view=material
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Как правильно принять на работу бухгалтера в ОСББ, который имеет основное место работы не госслужба. 3 месяца работал по договору ЦПХ. Можно вести учет в трех ОСББ по трудовому соглашению. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 5 |
просто прийміть на роботу на 0.5 ставки, за сумісництвом. |
|||
|
||||
З нами з: 2 листопада 2016 р. Повідомлень: 4 |
якщо людина працює вже за сумісництвом, всього виходить 1,38 ставки , графік з 9.30 до 18.00 - перший день, другий з 7.30- до 16.00 чи можна ще прцювати на 0,25? 0,5?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 565 Gold Poster |
Наскільки я розумію, жодна людина фізично не потягне більше, ніж 1,5 ставки, звичайно, якщо обсяг роботи підрахований вірно. |
|||
|
||||
З нами з: 15 березня 2017 р. Повідомлень: 1 |
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, надо ли вести кадровый учет сотрудников ОСББ, обозначенных в штатном расписании. Нужно ли заводить на штатных сотрудников личные дела со всеми необходимыми документами; личной карточкой, автобиографией и пр.? Спасибо |
|||
|
||||
З нами з: 8 вересня 2022 р. Повідомлень: 78 Gold Poster |
Спеціалісти ЦЕНТРУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ пропонують повне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Ми маємо досвід роботи з ОСББ/ЖБК по всій Україні та постійно удосконалюємось для полегшення управління керівникові. Забезпечуємо прозоре ведення бухгалтерії. Надаємо фінансовий звіт по витратам та доходам в будь-який час як для власників квартир так і для голови правління. Ми надаємо повний спектр послуг: - нарахування заробітної плати та інших необхідних нарахувань для дотримання Трудового законодавства, - відображення боргів мешканців у звіті для управителя, - рознесення платежів сплачених користувачами ОСББ/ЖБК, - ведення повного кадрового обліку працівників ОСББ/ЖБК, - надаємо супровід договорів контрагентів та контроль затрат, готуємо акти звірок для контроля заборгованості та своєчасності сплат, - подання всіх необхідних звітів до податкової, - формуємо довідки при необхідності, - готуємо акти виконаних робіт, - допомагаємо організувати онлайн доску оголошень управителю для мешканців. За консультацією ТЕЛЕФОНУЙТЕ: 📞093-004-43-02 📞068-075-74-42 або залишіть заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті nashbuh.in.ua |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 108 Gold Poster |
Бухгалтер для ОСББ. Надання
повного спектру бухгалтерських послуг для Вашого ОСББ,
ОК (обслуговуючого кооперативу), а саме: - облік
нарахувань та сплати внесків співвласників на управління
ОСББ, ОК; - облік витрат на управління та обслуговування
діяльності ОСББ, ОК; - нарахування та виплата заробітної
плати персоналу ОСББ, ОК; - формування та подання
щомісячної та річної фінансової, статистичної, податкової
звітності; - ведення бухгалтерського обліку за допомогою
онлайн-сервісу Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст,
що гарантуватиме збереження усіх облікових даних Вашого
ОСББ, ОК; - контроль витрат відносно кошторису,
затвердженого загальними зборами ОСББ, ОК; -
консультування з інших питань щодо управління та
обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - проведення ревізії
фінансової та негосподарської діяльності ОСББ, ОК з
управління багатоквартирного будинку. Є можливість укладання
договору із ФОПом (з відповідними кодами КВЕД), згідно
якого оплата буде здійснюватися у безготівковій формі, із
наданням актів виконаних робіт (наданих послуг). Також, можу
допомогти у складанні кошторисів, наказів, протоколів
загальних зборів, протоколів правління тощо. Гарантую
конфіденційність, пунктуальність, уважність. 097 873 31 02.
ОЛЬГА. КИЇВ. |
|||
Додати повідомлення