Тема № 271562: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Інтеграція з Приватбанком
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 3 |
Як налаштувати автоматичне зарахування платежів?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 566 Gold Poster |
Доброго дня. Для інтеграції з Приватбанком є два варіанти: 1. Створити ще один обліковий запис для Вашого рахунку (для цього потрібно звернутись до менеджера Приватбанку). 2. Зробити налаштування до вже існуючого облікового запису, яким Ви користуєтесь зараз в клієнт-банку. Після того в особистому кабінеті на сайті privatbank.ua необхідно зробити такі налаштування. Потім в особистому кабінеті сайта ОСББ-online необхідно перейти в розділ Видатки: Меню Сервіс-Налаштування-Автоматичне зарахування платежів... Ввести логін і пароль такий самий, як і до особистого кабінету в Приватбанку і завантажити інформацію по руху коштів на рахунку. Востаннє редагувалось admin в 26.07.2016, 22:05 |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
До менеджера можна не звертатися: Реєструєтесь ще раз у приват24 тільки обираєте інший логін, далі як пропонується Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ Востаннє редагувалось admin в 03.08.2016, 19:00 , всього редагувалось 2 разів |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 16 Bronze Poster |
А какие преимущества создавать отдельный логин/пароль для нужд интеграции? Как я понял, что при входе под этим отдельным логином/паролем мы получаем те же права доступа, как и для основного логина. Помню про электронную подпись, что нельзя без нее провести платеж, но все же: Можно ли ограничить доступ для нового логина с фиксированных IP-адресов? Основной логин будет работать тогда с любого IP с SMS подтверждением, а интеграционный логин только из определенного набора IP и без SMS. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Використання додаткового логіна дозволяє продовжувати виконувати синхронізацію після зміни Голови правління / бухгалтера.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 16 Bronze Poster |
В "Приват24 для бизнеса" есть в меню Настройки/Безопасность/IP адрес и время сессии. Там и указал через запятую два адреса: свой и 77.121.201.53 (которому соответствует сейчас osbb-online.com). Пока так работает.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 75 Gold Poster |
Здравствуйте. Мы являемся клиентами Приватбанка. При открытии счёта менеджер нам говорил что пользоваться этим сайтом мы будем без подписания договора. Теперь нам отключили кабинет. Как это понимать? Что не правильно?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Доброго дня.
Сервіс osbb-online.com є самостійним програмним продуктом, а не додатком від Приватбанка і співпрацює з ним лише на рівні автоматизації зарахування платежів.. Для роботи в програмі потрібно заключити договір на інформаційно-обчислювальне обслуговування, доступ до відомості нарахувань буде відкрито лише після подачі заявки на оформлення договору. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Для нового логина какие галочки в матрице полномочий поставить, чтобы ваш сервис смог синхронизироваться. Чтобы на основном был вход с смс, а на дополнительном без смс и возможность только смотреть транзакции? Я вчера возился просто с этим всем, заблокировал себе кабинет, пока разблокировал, засыпал консультантов вопросами, они крайне не рекомендуют давать от основного логин и пароль, тем более снимать смс подтверждение, даже если у нас с вами договор. Предложили в матрице полномочий завести еще один аккаунт, который будет смотреть на транзакции и всё. Подскажите как сделать правильно? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 40 Silver Poster |
підтримую питання |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
Я так розумію по логіну та паролю отримується доступ до виписки по рахунку Приватбанку. Яким чином відбувається зарахування сум на жильців? Мабуть в призначенні платежу повинен бути ідентифікатор по якому буде (напр. особ.рах. або № квартири) відбуватись зарахування. І як бути коли в призначенні одному напишуть "о/р 13", іншому "о.р.13" і т.д. Яким чином це у вас реалізовано?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Так, в призначенні платежу повинен фігурувати особовий рахунок (ми проаналізували дане ключове слов в різних варіаціях).
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
Доброго дня!. Виконав я всі операції, які описані в цьому форумі. Після збереження у вікні, яке я нижче завантажу, пише що не здійснюється за даним рахунком щодної трансакції. Які значення треба вносити в цих періодах. Дякую. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Доброго дня. Таке повідомлення може виникати в тому числі у разі неправильно внесеного р/р в довіднику "Рахунки в банках".
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 16 Bronze Poster |
Так що тут треба вибирати? Бо по тому самому телефону приватбанк не хоче реєструвати ще одного користувача. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Виберіть "автоматизацію процесів" і обов'язково відмітьте галоку доступу до виписки.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 4 |
Така ж сама проблема, Рахунок в банку вказаний правильно і кошти надійшли. В чому може бути проблема?
Востаннє редагувалось admin в 12.12.2016, 20:37 |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
При натисканні на кнопку "зберегти" видається повідомлення: Це значить, що при спробі зайти в клієнт-банк з введеними Вами даними облікового запису не відкрилася потрібна сторінка. Тобто:
Найпростіший спосіб перевірити відключення - це зайти на іншому комп'ютері в клієнт-банк і впевнитися, що після введення логіна/пароля Вас впускає туди одразу. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Після 22:00 синхронізацію призупинено до ранку наступного дня. Перевірте зранку.
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
При спробі увійти в клієнт-банк з іншого комп'ютера видає спробу підтвердження по телефону: |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 2 |
Доброго дня! Чи можливо підтягувати виписки з інших банків?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 8 |
Приватбанк відключив функцію входу без підтверждення. Як тепер завантажувати бак?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 8 |
Питання до розробників сайту: буде вирішена проблема з зарахуванням оплат через ПРИВАТ? Тільки через цю функцію користуюся Вашим сайтом, якщо питання не вирішиься буду змушена відмовитись від Ваших послуг. Вручну проводити всі платежі на Вашому дуже складно. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 34 Silver Poster |
Така ж проблема! Прошу повідомити чи буде її вирішено.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 35 Silver Poster |
Вже все працює. Була така сама історія. Можливо проблема вирішена тимчасово, але це не з вини розробника. Респект їм. Якщо не працює автоматичний імпорт, то можна скористатися ручним, тільки змініть мфо рахунку в довіднику на неприватівський. Тоді можна імпортувати виписку через Видатки. Ще не експортуйте виписку з нового сайту Привату (помилково обрізає копійки у виписці), зі старого все працює правильно. І обережно з датами, бо при ручному імпорті може бути задвоєння.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 34 Silver Poster |
Все працює. Для основного облікового запису в Приват24 необхіно згенерувати ключі ЕЦП. Тоді стає доступна опція керувння смс входом. Цей обліковий запис необхідно використовувати для ОСББ-online. Все безпечно, адже ключ ЕЦП до ОСББ-onlineне передається.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 33 Silver Poster |
Проблема з автоматичним підтягуванням платежів "Не вдалося виконати вхід в клієнт-банк, причина: Для рахунку ХХХХХХХ не знайдено жодної транзакції". Виникла після відключення фукції длступу без підтвердження. Востаннє редагувалось admin в 26.06.2017, 20:38 |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 34 Silver Poster |
Схоже проблема повернулась. З інтерфейсу Приват24 прибрали керування смс входом. Чи можна налаштувати ОСББ онлайн таким чином, щоб при натисканні Синхронізації платежів можна було авторизовуватись через смс вручну? |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Доброго дня. Якщо Вас влаштовує варіант інтеграції з використанням СМС-пароля, повідомте через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст про намір скористатися такою можливістю.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
Розясніть будь ласка, як відновити автоматичну синхронізацію з приват24. Є алгоритм? Що конкретно треба зробити.
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Уточніть, "відновити автоматичну синхронізацію" - після яких подій? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
Після зміни власності приватбанку та відключення можливості входу без смс або дозвону. Як на даний момент проходить синхронізація платежів з приватбанком і чи взагалі проходить. Можливо я щось пропустив або не зрозумів. Дякую. |
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Вам необхідно змінити параметри підключення до банківського рахунку, після чого при натисканні на кнопку зарахування платежів у Вас відкриється вікно в якому потрібно буде ввести пароль з СМС Приватбанку, який дозволить відкрити сесію на місяць. Особистий кабінет-Видатки- Налаштування- Автоматичне зарахування платижів |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 37 Silver Poster |
В мене пише ось таке, після виконаних операцій, які ви описали. ЩО робити далі. Дякую!
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
СМС-пароль необхідно вносити у вікні зарахування платежів: |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 9 |
А в мене при переході в зарахування платежів видається наступна фраза : Виникла помилка при розпізнаванні номерів при відправці СМС. Зверніться з даною проблемою до адміністраціїтсайту. Що робити ?
|
|||
|
||||
З нами з: 15 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
|
|||
|
||||
З нами з: 15 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Для ОСББ "Престиж" показує вікно введення СМС-пароля. Тобто Ваша проблема не відтворюється. Ви щось змінювали в себе? |
|||
|
||||
З нами з: 15 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
Да вроде ничего не изменяли
|
|||
|
||||
З нами з: 12 квітня 2017 р. Повідомлень: 14 Bronze Poster |
Доброго дня ! роблю все за вашими інструкціями, але видає помилку |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 97 Gold Poster |
Добрый день! У меня такая же картинка. Пробовала разные варианты. СМС отключен. 2 дня не могу ничего сделать. Помогите подключить Приват.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 31 Silver Poster |
Аналогічна помилка і у мене.
|
|||
|
||||
З нами з: 2 серпня 2017 р. Повідомлень: 5 |
Через спробу налаштувати інтеграцію не може бути?
Sorry, an error occurred while processing your request. |
|||
|
||||
З нами з: 20 грудня 2016 р. Повідомлень: 6 |
Добрый день! Аналогичная ситуация, в плане ошибки (отключить SMS подтверждение или не верный логин или пароль). Второй день подряд не могу создать автоматическое зачисление платежей. Своими звонками замучил сотрудников Приватбанка. Что делаю не так? |
|||
|
||||
З нами з: 20 грудня 2016 р. Повідомлень: 6 |
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1 |
Я сегодня успешно все интергрировал следующим образом: создал в Приват24 для бизнеса второй логин/пароль. Попросил техподдержку банка ограничить этот логин только на чтение выписок, отключив смс авторизацию. Прописал логин/пароль в настройках osbb-online, пополнил счет нашего ОСМД, платеж подтянулся и в кабинет администратора и кабинет пользователя.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Хтось може дати відповідь з приводу можливості автоматичного зарахування платежів ? Сьогодні зверталася в чат Приватбанку з проханням відключити СМС-пароль, але відповіли, що цю функцію розробники виключили. Чи є хоть якийсь спосіб втягувати виписку ПриватБанку?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 7 |
Добрый вечер! Слетело автоматическое зачисление платежей! Как востановить, подскажите, пожалуйста?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Доброго вечора. Питання індивідуального характеру необхідно задавати через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст.
|
|||
|
||||
З нами з: 22 жовтня 2016 р. Повідомлень: 2 |
При автоматичному зарахуваньні платежів виникає наступна помилка: прізвище Літвіненков а зараховує гроші на прізвище Літвін хоч номер квартири стоїть вірний. Як уникнути цієї помилки в майбутньому? З іншими схожими прізвищами також виникають подібні негаразди. Допоможіть хто може?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Проблема має бути вже вирішена (для нових платежів). Для швидшої обробки запитів необхідно повідомляти про проблеми через Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст.
|
|||
|
||||
З нами з: 14 лютого 2019 р. Повідомлень: 4 |
Підкажіть в чому причина !!!
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня!
Приватбанк випустив нову версію, тому потрібно розробляти новий механізм роботи синхронізації. Як тільки до програми будуть внесені зміни, ми Вас повідомимо.
|
|||
|
||||
З нами з: 25 вересня 2019 р. Повідомлень: 3 |
З самого початку користування програмою є проблема із зарахуванням платежів коли жильці оплачують на рахунок у ПРИВАТБАНКУ але на УКРПОШТІ. Платіж автоматично зараховується але прізвище і квартира "шифрується" символами (однаково на всі платежі). І щоб рознести домовилися із операторами УКРПОШТИ, і вони щосуботи скидають виписку за тиждень, але це не дуже зручно. Що ПРИВАТБАНК що УКРПОШТА сказали що це проблема не їхня. Чи в нас одних така проблема, чи можна її вирішити?
|
|||
|
||||
З нами з: 11 лютого 2020 р. Повідомлень: 2 |
спробуйте на Укрпошті попросити змінити ШАБЛОН по замовчуванню... це на їх стороні!
|
|||
|
||||
З нами з: 25 вересня 2019 р. Повідомлень: 3 |
конкретніше, що ви маєте на увазі?
|
|||
Додати повідомлення