Тема № 271021: ПРАВОВІ ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ / ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1 |
Возник вопрос. Содаем ОСББ. Выбрали председателя правления. Приняли решение, что она будет работать на добровольных началах, так же решили и с бухгалтером т.к. она является членом правления и согласна так помочь. Вопрос: как правильно это оформить?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1 |
В цій статті є роз'яснення з вашого питання http://www.osbb-inform.com.ua/2015/10/13/9-3/
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
Не згоден з даною статтею, і точно у статуті не потрібно нічого прописувати, та приймати загальними зборами такі рішення. Все вирішуєте на засіданні правління.
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Підтримую. romulj 1. Що нічого такого в статуті прописувати не потрібно (голова працює на громадських засадах). 2. Створили ОСББ, обрали членів правління та ревізора. 3. Правління зі свого складу обрали голову., а його повноваження вже цілком прописані в типовому статуті. 4. Щодо виділення окремо відповідальної особи ведення бух.обліку, то можливо це дійсно компетенція правління! 14. До компетенції правління належать: ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності про діяльність об’єднання;
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
На сайті www.osbb-inform.com.ua пишуть багато, і десь у написанні є правда, але у більших випадках як напишуть щось у два речення в статті на дві сторінки, далі можна не читати. Так що будь ласка уважно, майте сою голову, і перевіряйте отриману інформацію, бо навіть консультанти і тут можуть помилитися. Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 14 Bronze Poster |
Ми прописали у Статуті. На всякий випадок, для податкової. І прийняли положення про правління, бух-ію і т.д.
|
|||
|
||||
З нами з: 28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
Так какое мнение в итоге по этому вопросу? Если в Уставе предусмотрена безоплатность работы руководства, то и по налоговой не будет вопросов? А если не предусмотрено, но решить этот вопрос отдельным решением органа управления ОСМД, то тоже вопросов не будет? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 51 Gold Poster |
Напишу Вам цитату із журналу "Твій Дім" (№1, листопад 2016): "З головою правління зазвичай оформляються трудові відносини. Це може бути як основне місце роботи, так і за сумісництвом. Голова правління може займатися управлінням ОСББ на громадських засадах, у такому випадку наймається керуючий. При цьому такий керуючий може перебувати в трудових відносинах з ОСББ або надавати послуги як фізична особа-підприємець. Бухгалтер також може перебувати у трудових відносинах з ОСББ або надавати послуги як фізична особа-підприємець. Що стосується двірника, то це або основне місце роботи, або за сумісництвом. Щодо слюсарів-сантехніків та електриків, то вони приймаються в штат або з ними укладаються договори цивільно-правового характеру. Також можуть укладатися догвори з юридичними особами на певний вид робіт." Тепер є цікавинка в цьому ж журналі щодо "вожделенных" ЦПД: "Після того як визначили перелік необхідних робіт з утримання будинку та прибудинкової території, вирішуємо, яким чином ОСББ організує їх виконання: - виконує роботи самостійно, силами власного штату; - укладає договір з ФОП, з юр.особою-підприємствами (бух.обслуговування, сантехнічні та електротехнічні роботи); - укладає договори цивільно-правового характеру (ЦПД) на проведення конкретних робітз фіз.особами, але нет більше 3 разів на рік з однією і тією самою людиною." Зі своєї практики. Наші голови ОСББ працювали на громадських засадах + ФОП - обслуговуючий будинок + бухгалтер за сумісництвом. (ОСББ засноване у 2002р., 80 квартир). З підписанням звітності тощо проблем (і питань) у ДПІ не було. З цього року голова правління, двірник, прибиральниця, бухгалтер=трудові договори + ФОП-обслуговуючий (з урізаними послугами). Хтозна, як Держпраці розпорядиться своїми вкрай розв'язаними руками, тож таким було наше рішення щодо штату/нештату в ОСББ. А далі як в пісні: "Думайте сами, решайте сами - иметь или не иметь"... |
|||
|
||||
З нами з: 28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
Да-а, не прояснилось... Трудовые договоры на какой размер оплаты заключаете, на минимальную МЗП или какую-то ее часть? |
|||
|
||||
З нами з: 28 жовтня 2016 р. Повідомлень: 1 |
Чи можна надавати матеріальну допомогу членам правління ОСББ? |
|||
|
||||
З нами з: 28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8 |
Теоретически Да, если они оформлены как обычные работники на любом ином предприятии, а практически - это можно сделать только за счет сметы на расчет тарифа на экспл. расходы по дому. Вряд ли жильцы согласятся иметь в смете такую статью расходов как "матер. помощь членам правления" и оплачивать ее в тарифе. Т.е. можно, но если это предусмотрено по смете расчета тарифа, который утверждается членами ОСМД на собрании...
|
|||
Додати повідомлення