Тема № 271021: ПРАВОВІ ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ / ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?


Додати повідомлення
InnaS
ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 10 червня 2016 р. 15:55
З нами з:
Повідомлень: 1

Возник вопрос. Содаем ОСББ. Выбрали председателя правления. Приняли решение, что она будет работать на добровольных началах, так же решили и с бухгалтером т.к. она является членом правления и согласна так помочь. Вопрос: как правильно это оформить?
 
osbb397
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 21 червня 2016 р. 9:28
З нами з:
Повідомлень: 1

В цій статті є роз'яснення з вашого питання http://www.osbb-inform.com.ua/2015/10/13/9-3/
 
romulj Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 26 червня 2016 р. 1:00
З нами з:
Повідомлень: 1649
Gold Poster
Не згоден з даною статтею, і точно у статуті не потрібно нічого прописувати, та приймати загальними зборами такі рішення. Все вирішуєте на засіданні правління.

Роман Гученко
Голова правління АОСББ "Сумщина",
Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ",
Член національно ради з питань ОСББ при КМУ
 
maximov
Re: Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 27 червня 2016 р. 14:22
З нами з:
Повідомлень: 359
Gold Poster

Підтримую. romulj

1. Що нічого такого в статуті прописувати не потрібно (голова працює на громадських засадах).

2. Створили ОСББ, обрали членів правління та ревізора.

3. Правління зі свого складу обрали голову., а його повноваження вже цілком прописані в типовому статуті.

4. Щодо виділення окремо відповідальної особи ведення бух.обліку, то можливо це дійсно компетенція правління!

14. До компетенції правління належать: 

ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності про діяльність об’єднання; 


>> romulj
Не згоден з даною статтею, і точно у статуті не потрібно нічого прописувати, та приймати загальними зборами такі рішення. Все вирішуєте на засіданні правління.
 
romulj Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 28 червня 2016 р. 10:03
З нами з:
Повідомлень: 1649
Gold Poster

На сайті www.osbb-inform.com.ua пишуть багато, і десь у написанні є правда, але у більших випадках як напишуть щось у два речення в статті на дві сторінки, далі можна не читати.

Так що будь ласка уважно, майте сою голову, і перевіряйте отриману інформацію, бо навіть консультанти і тут можуть помилитися. 


Роман Гученко
Голова правління АОСББ "Сумщина",
Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ",
Член національно ради з питань ОСББ при КМУ
 
walnut
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 29 серпня 2016 р. 20:45
З нами з:
Повідомлень: 14
Bronze Poster
Ми прописали у Статуті. На всякий випадок, для податкової. І прийняли положення про правління, бух-ію і т.д.
 
Максимка Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 28 лютого 2017 р. 11:43
З нами з:
28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8

Так какое мнение в итоге по этому вопросу?

Если в Уставе предусмотрена безоплатность работы руководства, то и по налоговой не будет вопросов?

А если не предусмотрено, но решить этот вопрос отдельным решением органа управления ОСМД, то тоже вопросов не будет?

 
ww2lu81
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 28 лютого 2017 р. 18:25
З нами з:
Повідомлень: 51
Gold Poster

Напишу Вам цитату із журналу "Твій Дім" (№1, листопад 2016):

"З головою правління зазвичай оформляються трудові відносини. Це може бути як основне місце роботи, так і за сумісництвом. Голова правління може займатися управлінням ОСББ на громадських засадах, у такому випадку наймається керуючий. При цьому такий керуючий може перебувати в трудових відносинах з ОСББ або надавати послуги як фізична особа-підприємець.

Бухгалтер також може перебувати у трудових відносинах з ОСББ або надавати послуги як фізична особа-підприємець.

Що стосується двірника, то це або основне місце роботи, або за сумісництвом.

Щодо слюсарів-сантехніків та електриків, то вони приймаються в штат або з ними укладаються договори цивільно-правового характеру. Також можуть укладатися догвори з юридичними особами на певний вид робіт."

Тепер є цікавинка в цьому ж журналі щодо "вожделенных" ЦПД:

"Після того як визначили перелік необхідних робіт з утримання будинку та прибудинкової території, вирішуємо, яким чином ОСББ організує їх виконання:

- виконує роботи самостійно, силами власного штату;

- укладає договір з ФОП, з юр.особою-підприємствами (бух.обслуговування, сантехнічні та електротехнічні роботи);

- укладає договори цивільно-правового характеру (ЦПД) на проведення конкретних робітз фіз.особами, але нет більше 3 разів на рік з однією і тією самою людиною."

Зі своєї практики. Наші голови ОСББ працювали на громадських засадах + ФОП - обслуговуючий будинок + бухгалтер за сумісництвом. (ОСББ засноване у 2002р., 80 квартир). З підписанням звітності тощо проблем (і питань) у ДПІ не було. З цього року голова правління, двірник, прибиральниця, бухгалтер=трудові договори + ФОП-обслуговуючий (з урізаними послугами).  Хтозна, як Держпраці розпорядиться своїми вкрай розв'язаними руками, тож таким було наше рішення щодо штату/нештату в ОСББ. 

А далі як в пісні: "Думайте сами, решайте сами - иметь или не иметь"...

 
Максимка Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 1 березня 2017 р. 8:28
З нами з:
28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8

Да-а, не прояснилось...

Трудовые договоры на какой размер оплаты заключаете, на минимальную МЗП или какую-то ее часть?

 
mlg65@mail.ru
Re: Матеріальна допомога на лікування члену правління ОСББ
Додано: 24 березня 2017 р. 16:17
З нами з:
28 жовтня 2016 р. Повідомлень: 1

Чи можна надавати матеріальну допомогу членам правління ОСББ?

 
Максимка Автор повідомлення відслідковує зміни в цій темі
Re: ЗП председателя и бухгалтера ОСББ, как оформить на добровольых началах?
Додано: 25 березня 2017 р. 7:24
З нами з:
28 лютого 2017 р. Повідомлень: 8

Теоретически Да, если они оформлены как обычные работники на любом ином предприятии, а практически - это можно сделать только за счет сметы на расчет тарифа на экспл. расходы по дому. Вряд ли жильцы согласятся иметь в смете такую статью расходов как "матер. помощь членам правления" и оплачивать ее в тарифе. Т.е. можно, но если это предусмотрено по смете расчета тарифа, который утверждается членами ОСМД на собрании...
 

Додати повідомлення