Подскажите - какую на ваш взгляд зарплату должен получать председатель правления ОСМД в 9-ти этажном доме из 16 -ти подъездов в 570 квартир общей площадью квартир в 32 000 кв.м.
Просто не могу вообще понять методику расчета зарплаты председателя - прошу помощи!
Доброго дня, в мене є таке запитання до Вас, чи могли б Ви відповісти на нього? Був би дуже вдячний! Зарплата голові ОСББ як нараховується, згідно якогось закону від квадратури помешкання, чи як захочуть люди? Одно,двох кімнатні квартири хочуть платити по квадратурі, а трьох, чотирьох що б платили всі однаково. Процентна більшість трьох, чотирьох кімнатних квартир ніж одно,та двох. (Колись читав закон України, що всі виплати мають бути від площі). Дуже дякую за відповідь!
Частка співвласника у загальному обсязі внесків і платежів на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку встановлюється пропорційно до загальної площі квартири (квартир) та/або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності.
У нас маленькое ОСМД. Планируем принять бухгалтера по совместительству с окладом 350 грн (так чтоб ближайший год платить только 350). Как правильно оформить заявление о приеме, приказ о принятии, вести ли табель. Помогите......
>> smalser@ukr.net Доброго дня, в мене є таке запитання до Вас, чи могли б Ви відповісти на нього? Був би дуже вдячний! Зарплата голові ОСББ як нараховується, згідно якогось закону від квадратури помешкання, чи як захочуть люди? Одно,двох кімнатні квартири хочуть платити по квадратурі, а трьох, чотирьох що б платили всі однаково. Процентна більшість трьох, чотирьох кімнатних квартир ніж одно,та двох. (Колись читав закон України, що всі виплати мають бути від площі). Дуже дякую за відповідь!
Так есть ответ ? зарплата начисляется от квадратуры - это мне кажется не правильно, как по мне должна браться плата с кв. У кого как это делается ? Дом наш на 60 кв
З нами з: 8 вересня 2022 р.
Повідомлень: 78
Gold Poster
Спеціалісти ЦЕНТРУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ пропонують повне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Ми маємо досвід роботи з ОСББ/ЖБК по всій Україні та постійно удосконалюємось для полегшення управління керівникові. Забезпечуємо прозоре ведення бухгалтерії. Надаємо фінансовий звіт по витратам та доходам в будь-який час як для власників квартир так і для голови правління.
Ми надаємо повний спектр послуг: - нарахування заробітної плати та інших необхідних нарахувань для дотримання Трудового законодавства, - відображення боргів мешканців у звіті для управителя, - рознесення платежів сплачених користувачами ОСББ/ЖБК, - ведення повного кадрового обліку працівників ОСББ/ЖБК, - надаємо супровід договорів контрагентів та контроль затрат, готуємо акти звірок для контроля заборгованості та своєчасності сплат, - подання всіх необхідних звітів до податкової, - формуємо довідки при необхідності, - готуємо акти виконаних робіт, - допомагаємо організувати онлайн доску оголошень управителю для мешканців.
За консультацією ТЕЛЕФОНУЙТЕ: 📞093-004-43-02 📞068-075-74-42 або залишіть заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті nashbuh.in.ua
Надання
повного спектру бухгалтерських послуг для Вашого ОСББ,
ОК (обслуговуючого кооперативу), а саме: - облік
нарахувань та сплати внесків співвласників на управління
ОСББ, ОК; - облік витрат на управління та обслуговування
діяльності ОСББ, ОК; - нарахування та виплата заробітної
плати персоналу ОСББ, ОК; - формування та подання
щомісячної та річної фінансової, статистичної, податкової
звітності; - ведення бухгалтерського обліку за допомогою
онлайн-сервісу Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст,
що гарантуватиме збереження усіх облікових даних Вашого
ОСББ, ОК; - контроль витрат відносно кошторису,
затвердженого загальними зборами ОСББ, ОК; -
консультування з інших питань щодо управління та
обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - проведення ревізії
фінансової та негосподарської діяльності ОСББ, ОК з
управління багатоквартирного будинку. Є можливість укладання
договору із ФОПом (з відповідними кодами КВЕД), згідно
якого оплата буде здійснюватися у безготівковій формі, із
наданням актів виконаних робіт (наданих послуг). Також, можу
допомогти у складанні кошторисів, наказів, протоколів
загальних зборів, протоколів правління тощо. Гарантую
конфіденційність, пунктуальність, уважність. 097 873 31 02.
ОЛЬГА. КИЇВ.
З нами з: 21 жовтня 2017 р.
Повідомлень: 94
Gold Poster
Шановні адміністратори! Вже друге рекламне оголошення про чиїсь послуги
розміщується в різних темах форуму. Зупинить перетворення форуму на
платформу рекламних оголошень. Люди, що користуються вашим сервісом
створюють теми, які важливі для всіх користувачів. Але ж нам не потрібні
якісь реклами в наших темах. Повторно прошу створіть окремий розділ в
Бібліотеці для розміщення оголошень і забороніть розміщувати свої
оголошення та рекламу у темах форуму.
Marina.Dnepr
За це повідомлення автору marina.dnepr подякували:1 Віктор Суми
Доброго дня! у нас маленьке осбб, є голова правління на 0,5 ставки, але голова правління хоче внести в штатний розклад Заступника ( він є членом правління ОСББ) і також 0,5 ставки? чи не є це порушенням?
З нами з: 16 жовтня 2018 р.
Повідомлень: 51
Gold Poster
Це питання повинно бути винесено на ЗЗ і рішення повинні прийняти саме співвласники. Як на мене, якщо будинок не великий, логіки в такому кроці я не бачу. Які обовязки буде виконувати заступник, що потрібно йому сплачувати заробітну плату?
Доброго вечора, яка орієнтовно заробітня плата має бути в Голови ОСББ, Київська область . Всього 4 будинки ,в загальному 320 гвартир. А також зарплата бухгалтера. Дякую.