Тема № 258050: Питання по безпосередній роботі з сервісом ОСББ-online / Відправити базу заборгованості в приватбанк
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 52 Gold Poster |
При відправленні Бази Заборгованості (розділ Видати, Банк) в банк, банківський аккаунт, на прийом платежів від мешканців, блокується, мешканці не можуть зробити оплату в приватбанку. Розблокувати вдається тільки після розмови з менеджером банку. Їхні пояснення (чому блокується) такі: невірний файл .dbf, або забрати останній стовпчик, або відкоректувати файл .dbf. Прохання виправити помилку.
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Останній стовпчик - це код організації. Його можна прибрати в розділі "видатки" - меню "Сервіс" - "Налаштування" - "Автоматичне зарахування платежів" |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 52 Gold Poster |
Ок, дякую. Код організації, це має бути код нашого ОСББ, чи код банку?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Залиште поле порожнім
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Який на сьогодні актуальний e-mail для відправки бази заборгованості в приватбанк ? У банку відповіли base@pbank.com.ua, але воно чомусь не працює. Хто куди відравляє ? |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Менеджер ПриватБанка повинен повідомити Вам, на який E-mail надсилати базу. Цю адресу Ви прописуєте у відповідному полі. Додатково через кому можете прописати свою скриньку для отримання копії.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Я думав що у всіх однаковий і лист відправляється в центральний офіс. Менеджер дав мені адресу base@pbank.com.ua, коли я вдруге звернувся до нього с питанням чого воно не працює, він довго шукав мій лист, потім сказав що не вистачає якогось драйвера. Коли я прийшов в третій раз мені сказали щоб я зайшов на їх сайт і звернувся в техпідтримку онлайн. Там вони з півгодини шось шукали, міняли операторів-спеціалістів і дали e-mail ще якогось supporta. Але я вже нехочу ні до кого звертатись і зрозумів як добре що я не відкрив у них рахунки для своїх ОСББ. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Останній лист, який ПриватБанк розсилав своїм клієнтам: Уважаемый клиент! ________________________________________ ID підприємства - видає менеджер ПриватБанка Тему листа та ім'я фала прописуєте Ви. Код Організації Ви НЕ заповнюєте окрім випадку, коли цього вимагає Ваш консультант. ОСББ-online генерує файл у форматі DBF та відправляє на вказаний Вами E-mail та додатково на base@privatbank.ua, якщо проставлена відповідна галочка |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Так и не работает. Пишут что нужна Анкета и необходим пример базы ваших клиентов, кот. Вы будет нам высылать (формат, наименование колонок - пример). Анкета Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст, я ее заполнил как смог и выслал. Но в ней есть следующее: Если предоставляемая база не структуры Биплана, необходимо прикрепить полное описание Где взять описание? |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Для системи ОСББ-online важливе виконання наступних критеріїв:
Ці критерії повинні виконуватися для автоматичного зарахування платежів, якщо рахунок відкритий в ПриватБанку. Але так як це не Ваш випадок, то платежі заносяться бухгалтером вручну і Ви самі визначаєтеся з заповненням пункітв анкети. Формат DBF-файла відповідає вимогам ПК Біплан (структура була надіслана нам працівником ПриватБанка). Саме менеджер Вашого відділення повинен назвати причину, чому файл не імпортується їхньою системою. Переглядаючи сам файл ми звернули увагу що поле ПІБ заповнюється порожніми значеннями, можливо це є причиною відмови. Причина незаповнення полягає у налаштуваннях, які Ви проставили при друку квитанцій і підхоплюється при експорті файла заборгованості: |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Ясно Спасибо. Мой менеджер вообще не приделах. Говорит что я все отослала. Когда заработает заборгованість я собираюсь перейти в Приват. |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Тоді при переході заповненні Анкети обов'язково зверніть увагу на зазначені нами критерії.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Подскажите можно ли отправлять базу задолженности с отображением суммы переплаты (что бы не 0 показывало у кого переплата) ?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 13 Bronze Poster |
Доброго дня! Не можемо відправити базу заборгованності - видає повідомлення: |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 566 Gold Poster |
Доброго дня. В налаштування відправки бази заборгованості не вибрано жодного виду нарахувань, по якому потрібно відправляти базу. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
А на мой вопрос так никто и не ответил... |
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
ПриватБанк приймає лише заборгованість. Приктичної користі від того, що касиру буде виводитися на екран переплата ми не бачимо. Поясніть свою точку зору. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 73 Gold Poster |
Все свои коммунальные платежи я плачу через Приват24 и скажем когда я вижу что за газ, за воду, за вывоз мусора я вижу цифру зеленог цвета, что означает переплата, меня это очень радует. Как то у этих предприятий это работает. Ну если это невозможно сделать то ничего страшного. Я думал что где то в настройках есть и я просто немогу наити. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 13 Bronze Poster |
Чи означає дане повідомлення, що база заборгованності відправлена?
|
|||
|
||||
З нами з: 01 січня 2010 р. Повідомлень: 1798 Gold Poster |
Дане повідомлення означає, що від Вас більше ніяких дій не вимагається. Якщо в черзі на відправку ніяких інших завдань немає, то база відправиться моментально. Повідомлення відправляється електронною поштою - факт доставки в більшості випадків визначити немає можливості. Радимо поставити себе в копію (відділивши власну E-mail адресу від іншої комою) у вікні налаштування відправки бази.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 17 Bronze Poster |
При відправленні бази заборгованості в полі dbf, де має бути заборгованість пише забогованність+сума оплати. Як виправити цю помилку? |
|||
|
||||
З нами з: 30 червня 2018 р. Повідомлень: 7 |
Добрий день ! Прошу додати сервіс -код до існуючих особистих рахунків які мають ще додатково гараж та кладовку, щоб вони мали можливість сплачувати внески всі разом в єдиній квитанції.
|
|||
|
||||
З нами з: 30 червня 2018 р. Повідомлень: 7 |
|
|||
|
||||
З нами з: 13 листопада 2016 р. Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Доброго дня. Не надходить база заборгованності на пошту, що це може бути?
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Помилку виправлено. Вибачте за тимчасові незручності. |
|||
|
||||
З нами з: 13 листопада 2016 р. Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Доброго дня! Підкажить будь ласка, як додати до відправлення бази заборгованності додатково Вид нарахування. Дякую!
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! Особистий кабінет - Видатки - Сервіс - Налаштування - Автоматичне зарахування платежів |
|||
|
||||
З нами з: 13 листопада 2016 р. Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Це зрозуміло, мені потрібно додати додатковий вид нарахування до бази.
|
|||
|
||||
З нами з: 27 листопада 2016 р. Повідомлень: 923 Gold Poster |
Доброго дня! |
|||
Додати повідомлення