З появою нового порядку оформлення субсідій виникли труднощі з визначенням особового рахунку квартири, яка належить до ОСББ. Правління відповідає, що не має такого. Будинок створив ОСББ більш 20 років тому, покинувши ЖЕК. Де і в яких органиізаціях можна дізнатись номери особових рахунків мешканців будинку? Де фіксується цей номер, по яких документах чи в якій базі знаходиться?
ЖЕК, з якого вийшли, знаходиться в моторошному стані (там теж нічого не можуть відповісти), хоча чула про розподільний баланс при виході. Його теж немає в правлінні.
Правління будинку, на жаль, не відрізняється високим рівнем професійності, а мешканці і подавно.
Тобто № квартир? У всіх ОСББ особові рахунки - номери квартир? Соцзахист це відкидає. Мешканці припускають, що ці номери були привласнені ще в ЖЕКу, а по розподільному балансу повинні були перейти до ОСББ. Як це відновити все? Чи по новому створити/підтвердити? Протоколом, наказом чи ще чим?
так це може бути просто номер квартири. у мене, для прикладу, це номер будинку і квартири. таким чином "О\Р: 08103" у мене це особовий рахунок 103 квартири в 8-му будинку.
Ви можете собі свою нумерацію особових рахунків придумати - ту яка буде зручною вам.
Номер Вашого особистого рахунку може любий хочете 1, хочете 01, хочете 124552 чи 14ас112а. Це не головне. Перше хто обслуговую Ваш будинок? Як ви збираєте внески на утримання будинку?
Особа яка здійснює управління будинком повинна підписати договір з службою соцзахисту населення для отримання відшкодування по пільгам та субсидіям. При підписанні договору надаються особливі рахунки.
Роман Гученко
Голова правління АОСББ "Сумщина",
Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ",
Член національно ради з питань ОСББ при КМУ
Спасибі велике! Тобто почати треба з договору зі службою соц.захисту?
Питання: де фіксується цей особовий рахунок? Для цього повинні бути картки в правлінні чи якийсь реєстр? Бо реєстр нарахування йде тупо по номеру квартири і все. Питання виникло в тому, що власником ОР квартири спочатку була одна людина, потім 2 рази змінився власник, але інформація ніде не пройшла, окрім в банку.
Які документи законно вимагати для зміни власника особового рахунку? Бо надання правлінню інформації тупо по телефону мене лякає. Вони не вимагають ніяких документів на право власності. Раніш носили форму "А" в паспортний стіл, зараз - тиша.
Я співмешканка. Але на днях планую очолити посаду голови, бо мешканців не влаштовує рівень правління. Зіткнулась з цілим рядом питань до правління в ході перевірки їх діяльності, як член комісії. Хочу навести порядок. Ваш сайт знайщла вчора - дуже зраділа. Тільки про вас мало хто знає - це погано. Відповіді на прості питання знайти ніде. Коли стану головою, я так розумію, можу зареєструвати свій ОСББ у вас на сайті? Я з Харкова.
У Вас повинен бути бухгалтер який всі питання зобов'язаний знати. Як що не має толкового можу в цьому питанні допомогти по Харькову, який буде вести Вам бухгалтерію в системі ОСББ-онлайн
Роман Гученко
Голова правління АОСББ "Сумщина",
Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ",
Член національно ради з питань ОСББ при КМУ
Від неї Ви зможете не лише знайти відповіді на питання, ай якщо у Вас буде бажання пройти курси для Голів ОСББ. А Вам раджу Уважно вивчити ЗУ "Про ОСББ" якщо щось буде не зрозуміло ви зможете знайти тут відповіді або задати питання.
Для ведення бухгалтерії в ОСББ за допомогою системи ОСББонлайн не потрібно зайвих зусиль, а якщо ви бухгалтер то тім більш.
PS: я запитаю чи зможуть Вам допомогти по загальним питанням на місці і відпишу в ЛС
>> monstr Дякую. Але мені більш потрібна професійна поміч в загальних питаннях, бо я сама фахівець в бухгалтерії, хоч і не в цій частині.
Роман Гученко
Голова правління АОСББ "Сумщина",
Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ",
Член національно ради з питань ОСББ при КМУ
добрий день. Підкажіть будь-ласка, як змінити особистий рахунок... що для цього потрібно... є два співвласника (жінка і чоловік) на даний момент вони мають особисті рахунки... але в квартирі прописаний ще і їх син... от і хочуть переоформити особистий рахунок з чоловіка на сина... для подальшого отримання субсидії... чи можливо це. Дякую
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, как объединить 2 лицевых счета по согласию их владельцев. Были разделены на 2: муж+жена. Муж умер-наследовала дочь. Теперь мать и дочь хотят объединить в один лицевой счет для оформления субсидии. Как правильно это сделать. Просто по их заявлению или нужны юрид.действия, ведь это для бюдж. средств? Очень нужна Ваша консультация.Заранее благодарю за ответ.
Добрый день я хочю стать на. Очередь на улутшения жилищных условий в горисполкоме требуют витяг з особового рахунку.У председателя нет таких справок,где можно найти образец. Спасибо за рания