Тема № 223834: ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В ОСББ / Кошторис
Додати повідомлення
|
||||
З нами з: Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Подскажите с чего начать при составлении кошторыса? Мы-новички!!
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 555 Gold Poster |
Зайдите в библиотеку и посмотрите "Створення та діяльність ОСББ"
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
Я бы на Вашем месте не стал полностью полагаться на библиотеку. там старая информация и не соответствует действительности! Вы прочтите для кругозора но на сегодняшний день Вам не нужны формулы просчета, Вам не нужно негде ничего утверждать, Вы сами решаете кому, сколько и за что платить. А после утверждения кошторыса несете его в администрацию и уведомляете, а именно соцзахист населення (для відшкодування пільг) и в отдел который начисляет субсидии. При составления кошторыса Вам просто нужно хотя бы визуально понимать что есть в вашем доме. сколько для его содержания нужно денег, какие есть горячие проблемы, какой у Вас будет штат и т.д. Да советую Вам насчитывать на общую площадь которая принадлежит владельцу, вы этим чуток увеличите общую площадь ОСББ и уменьшите плату за 1 м.кв. Вот Вам хороший пример Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст Р.S.: И запомните везде где бы не упоминали слова кварплата, оплата за комунальние услуги и т.д. это не правильно. Должно звучать загальнообов'язкові цільові внески т.к. в противном случаи Вам государство компенсировать за льготников и субсидию не будет.
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 10 Bronze Poster |
Спасибо всем ,кто помогает!!!Еще вопрос: некоторые владельцы квартир (70%) выкупили у застройщика кладовки в подвальном помещении.Как считать на них оплату???
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 555 Gold Poster |
Примите решение протокольно, оплата за пользование вспомогательными помещениями за кв.м. и в квитанцию отдельной строчкой.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
Підкажіть, будь ласка, як розрахувати кошторис на 2015 р? Чи потрібно його десь погоджувати? Київрада? Як розраховується вартість 1 кв. метру? де брати перелік витрат? Help!!! |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
Кошторис розраховуєте так саме як і на 2014 рік )))) Затверджуєте його лише Загальними зборами членів ОСББ. Розрахунок на 1 кв/м простий перете суму яку потрібно зібрати за місяць і ділите на загну площину квартир. Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст по цьому посиланню є перелік послуг які підпадають під відшкодування пільг та субсидій. А так кошторис Ваш, що за бажаєте то і малюйте головне затвердити зборами.
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
Щиро дякую, Вам за відповідь. Допоможіть, будь ласка, по розв'язанню ще деяких питань.Чи являється перелік витрат (послуг), які зазнач в кошторисі виключним? Як формується тариф і що в нього входить? Чи потрібно тариф десь затверджувати ( погоджувати) з державними органами? Перепрошую але знайти, якісь відповіді в законодавстві не можу. порадьте, будт ласка, новачку. дякую |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
По перше, запам'ятайте у ОСББ немає тарифів!!!!!! є лише внески. Тариф ви формуєте самостійно на свій розсуд без постанов і формул, але з урахуванням вище зазначено в коментах перелік послуг. А ось Вам Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст. це про відшкодування пільг та субсидій з якої і виходить суть. Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
а додаткові послуги можна включати в перелік послуг (кошторис? Дякую |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 555 Gold Poster |
Що конкретно? ОСББ послуг не надає. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 15 Bronze Poster |
чи може ОСББ заключити договір з консьєржами, наприклад, і потім витрати включати в договори з мешканцями і квитанції?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 555 Gold Poster |
Якщо у Вас управитель ФОП то хай він укладає договір. Якщо штатній розклад передбачає консьєржа, то приймайте на роботу по заяві.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Добрий день Чи можна на загальних зборах при затвердженні кошторису, в протоколі зазначити таке : Постановили: Затвердити кошторис на ІІ- півріччя (01.06.2015-31.12.2015) «Наш дім 1а», сплату загальнообов’язкових платежів в розмірі 1,2грн. за 1кв.м . загальної площі квартири зазначеної в інвентарній справі копію якої необхідно надати, у разі не надання копії інвентарної справи з зазначеною площею квартири буде стягуватися фіксована плата у розмірі щомісячного загальнообов'язково платежу 130грн.Також затвердити терміни сплати загальнообов’язкових платежів за попередній місяць не пізніше 20 числа наступного місяця за календарем. Чому я так хочу зазначити про фіксовану плату, бо не всі мешканці хочуть нада інформацію про площу житла., і я не впевнений чи БТІ надасть мені таку інформацію, такий собі стимул для предоставлення інформації. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 555 Gold Poster |
Інформацію про власників нерухомості Ви можете отримати із реєстру прав нерухомості заказав витяг. Можуть бути співвласники на квартиру. У протоколі ви вказуєте механізм розрахунку внесків.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
А яка ціна питання, цей витяг містить інформацію про площу житла., тобто яку саме інформацію містить цей витяг?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Сам питання задав сам і відповідаю, може кому знадобиться ))) Основний документ Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/722-2014-п/paran37#n37 Зміни http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/31-2015-п
Про затвердження розміру і порядок використання плати за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання інформації із зазначеного реєстру надання органом державної реєстрації прав, нотаріусом за заявою власника (співвласника) квартири, житлового чи нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку, у разі створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (асоціації власників житлових будинків, якщо їй делеговані повноваження з управління неподільним та загальним майном відповідного житлового комплексу) інформації з Реєстру в паперовій формі у вигляді інформаційної довідки - 170 гривень; Джерело http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1204-2012-п П.С Скоро на практиці буду застосовувати, так як є потреба. П.С1 Може адмін перенести в окрему тему за потреби моє повідомлення. З повагю.
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Питання по кошторису, а саме, якщо припустимо, що заплановано витрату на канцелярію було 50грн. в місяць, а фактично витратилося 100грн. чи буде це порушенням. Також як бути з витратами які взагалі в кошторису не передбачені з об'єктивних причин( хто знав), штрафи за не своєчасно поданий звіт (адмін штраф на керівника), плата районному РЕМ за позачергову перевірку лічильника ну так далі. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
За не подачу звіту нехай несе відповідальність посадова особа, повірку ви повинні були передбачити в кошторисі. а чи є порушення при пере ліміті потрібно читати статут повноваження правління, чи уповноважених осіб.
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
Так посадова особа (винний) бувший голова ОСББ. А як щодо витрат не передбачених в кошторисі? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
Яких саме витрат?
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 359 Gold Poster |
1. перевірка лічильна 3-х фазного 2. Оплата вимірів опору ізоляція 3. Придбання термії для обігріву підїзду Для нас це вийшли не передбачувані витрати.... |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
Це все утримання будинку, якщо у Вас є поточний ремонт то рішенням правління змістить з віти кошти. За такі витрати Вам відповідати лише перед мешканцями, так що протокол правління і в перед.
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1 |
Доброго вечора. Підкажіть, будь ласка, чи можна розробити та затвердити зборами кошторис з привязкою до цін за електропостачання, теплопостачання тощо??? Наприклад, ціна 1кВт електроенергії часто змінюється, тобто підвищується. За опалення- так само. Якщо в кошторисі замість "вартості 1 кВт" вказати "згідно ціни Київенерго або Водоканалу". Нам же головне затвердити кошторис, з нього випливатиме "вартість 1-го кв. метра. Тобто зробити кошторис "плаваючим". Ми наразі розробляємо кошторис згідно Правил управління будинком (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0377-09). Користуючись цими правилами , згідно ЗУ про ЖКП (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15) ОСББ, після затвердження на Загальних зборах порядку (правил) управління будинком, підпадає під третю групу ЖКП. Ціни та тарифи визначаються виключно за договором (Стаття 14). Вирішили розробити кошторис, виходячи з Правил, щоб потім не шукати гроші на якіть непередбачені ремонти і т.д.. Позиції з тарифу які невідомі ми запишемо "по факту надання послуг". Якщо послуги не було- там буде "ноль". Чи не порушуємо ми якісь закони та мораторії, підходячи до формування кошторису таким чином??? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 51 Gold Poster |
Завжди складаємо кошторис з прив'язкою до цих цін. Рахуємо середньозважену, якщо відомо початок дії нової ціни 9зокрема, з електроенергією). За своєю суттю початково загальні збори затверджують плановий кошторис (він, по суті теж плаваючий), а вже по завершенню фінансового року (тобто після 31 грудня) вже отримаєте фактичний кошторис, який має бути затверджено теж загальними зборами. Це потрібно для того аби розрахувати економію/перевитрати по кошторису, і в залежності від результату або відкласти зекономлені кошти на витрати майбутніх періодів, або ж донарахувати співвласникам до оплати суму перевитрат. При суттєвому більшенні чи то ціни на газ, електроенергію, водопостачання/відведення тощо вносяться зміни до кошторису. Подумайте про те, що за Вашим кошторисом співвласникам будуть надавати субсидії, відшкодовувати пільги, а в органах соцполітики не надто полюбляють невизначеність. І потім правила управління - для тих хто бере в управління чийсь будинок. А якщо Ви без управителя, то Вам той порядок - для інформації. Та й в ОСББ немає тарифів, а є внески - це різні економічні категорії (остання без норми прибутку - адже ОСББ - неприбуткова структура). |
|||
|
||||
З нами з: 8 листопада 2016 р. Повідомлень: 11 Bronze Poster |
Добрый день! составляем кошторис на след. год, чтобы успеть его утвердить до 1 января. дом еще в управление не передали (в процессе), но взносы на капитальный и текущий ремонт, насколько я поняла, можно и до передачи в управление собирать. Можно ли сделать 2 размера взносов - на отопительный и не-отопительный сезон? (например с апреля по октябрь 5грн/м, с ноября по март 3грн/м)? |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 19 Bronze Poster |
Добрый день. Подскажите пожалуйста. В правлении ОСМД возникли споры про кошторис в результате чего не можем его до сих пор принять. Вот спорные вопросы: 1. Можем ли мы установить приблизительные зарплаты которые ОСМД в состоянии заплатить сотрудникам, поскольку дворник еще не нанят и точная зарплата на которую согласиться работать человек неизвестна. И нужно ли переделывать, принимать новый кошторис , если вновь нанятый человек будет получать зарплату меньше чем это предусмотрено в кошторисе. 2. Можем ли мы перебрасывать средства с одного раздела, например, ремонт, на другой, например, выплата зарплат. Спасибо. |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
1. Да, должна привышать ЗП не должна зазначеной суммыв кошторысе. 2. Да, если это разрешит собрание
Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 69 Gold Poster |
Если я правильно поняла, то з\п можно платить меньше чем 3200, а если меньше как быть с деньгами что остаются? Как их законно использовать? Обязательно ли решение собрания членов ОСББ или что то еще предусмотрено?
|
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 1651 Gold Poster |
До Вашого рішення загальних зборів Кошти які не передбачені кошторисом, що будуть надходити на рахунок об’єднання, вважати сплаченими на статтю витрат кошторису «Поточний ремонт або ремонтний фонд».(в залежності що у Вас є) Дозволити правлінню об’єднання у разі необхідності використовувати кошти з одних статей витрат на інші статті відповідно до кошторису об’єднання у разі відсутності або недостатності цільових коштів, а також збільшувати, в межах кошторису, витратну частину статей витрат кошторису за рахунок статті витрат поточного ремонту, а також переносити кошти до інших фондів об'єднання, за рахунок повернення коштів з майбутніх (за планованих) платежів. Невикористані кошти по всім статтям витрат відповідно до кошторису об’єднання переносяться на статтю витрат «Поточний ремонт". Голова правління АОСББ "Сумщина", Віце-президент ГО "Всеукраїнська рада голів ОСББ", Член національно ради з питань ОСББ при КМУ |
|||
|
||||
З нами з: 10 липня 2018 р. Повідомлень: 46 Silver Poster |
Доброго дня! Підкажіть як в програмі оформити ремонтний і резервний фонд і на них має ще бути пільга для кількох людей. внесок 3,5 ремонтний фонд 0,91, резервний 0,49. Не можу зрозуміти як це має виглядати в програмі. Форум дуже великий, відео застаріле не можу знайти те, що потрібно. Ми тільки 3 місяці працюємо.
|
|||
|
||||
З нами з: 8 вересня 2022 р. Повідомлень: 78 Gold Poster |
Спеціалісти ЦЕНТРУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ пропонують повне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Ми маємо досвід роботи з ОСББ/ЖБК по всій Україні та постійно удосконалюємось для полегшення управління керівникові. Забезпечуємо прозоре ведення бухгалтерії. Надаємо фінансовий звіт по витратам та доходам в будь-який час як для власників квартир так і для голови правління. Ми надаємо повний спектр послуг: - нарахування заробітної плати та інших необхідних нарахувань для дотримання Трудового законодавства, - відображення боргів мешканців у звіті для управителя, - рознесення платежів сплачених користувачами ОСББ/ЖБК, - ведення повного кадрового обліку працівників ОСББ/ЖБК, - надаємо супровід договорів контрагентів та контроль затрат, готуємо акти звірок для контроля заборгованості та своєчасності сплат, - подання всіх необхідних звітів до податкової, - формуємо довідки при необхідності, - готуємо акти виконаних робіт, - допомагаємо організувати онлайн доску оголошень управителю для мешканців. За консультацією ТЕЛЕФОНУЙТЕ: 📞093-004-43-02 📞068-075-74-42 або залишіть заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті nashbuh.in.ua |
|||
|
||||
З нами з: Повідомлень: 108 Gold Poster |
Бухгалтер для ОСББ. Надання
повного спектру бухгалтерських послуг для Вашого ОСББ,
ОК (обслуговуючого кооперативу), а саме: - облік
нарахувань та сплати внесків співвласників на управління
ОСББ, ОК; - облік витрат на управління та обслуговування
діяльності ОСББ, ОК; - нарахування та виплата заробітної
плати персоналу ОСББ, ОК; - формування та подання
щомісячної та річної фінансової, статистичної, податкової
звітності; - ведення бухгалтерського обліку за допомогою
онлайн-сервісу Вам необхідно зареєструватися для того, щоб переглядати прихований текст,
що гарантуватиме збереження усіх облікових даних Вашого
ОСББ, ОК; - контроль витрат відносно кошторису,
затвердженого загальними зборами ОСББ, ОК; -
консультування з інших питань щодо управління та
обслуговування діяльності ОСББ, ОК; - проведення ревізії
фінансової та негосподарської діяльності ОСББ, ОК з
управління багатоквартирного будинку. Є можливість укладання
договору із ФОПом (з відповідними кодами КВЕД), згідно
якого оплата буде здійснюватися у безготівковій формі, із
наданням актів виконаних робіт (наданих послуг). Також, можу
допомогти у складанні кошторисів, наказів, протоколів
загальних зборів, протоколів правління тощо. Гарантую
конфіденційність, пунктуальність, уважність. 097 873 31 02.
ОЛЬГА. КИЇВ. |
|||
|
||||
З нами з: 21 жовтня 2017 р. Повідомлень: 94 Gold Poster |
Шановні адміністратори! Вже друге рекламне оголошення про чиїсь послуги
розміщується в різних темах форуму. Зупинить перетворення форуму на
платформу рекламних оголошень. Люди, що користуються вашим сервісом
створюють теми, які важливі для всіх користувачів. Але ж нам не потрібні
якісь реклами в наших темах. Повторно прошу створіть окремий розділ в
Бібліотеці для розміщення оголошень і забороніть розміщувати свої
оголошення та рекламу у темах форуму.
|
|||
Додати повідомлення