Наше ОСББ існує 4 роки. Проте, відсутній чіткий розподіл обов"язків голови ОСББ і управляючого. З 72 власників лише один погодився тримати печатку за 1000 грн. Обов"язки управляючого в статуті чітко не прописані, звітності виконаних робіт нема. Бухгалтерські розрахунку раніше вів управляючий, накопичувальний фонд пустий, витрати не підтверджені нічим - повний бардак. Ніхто з власників не хоче бути головою ОСББ, оскільки хтось сказав, що голова ОСББ має певні обмеження в правах (напр., не може брати кредити і "ще щось"). Розтлумачте:
1 Які обмеження в правах або діях має голова ОСББ і чим це регламентується
2. Хто може тримати печатку, якщо нема голови ОСББ, а управляючий - стороння людина або не власник квартири. Чи можна довіряти печатку бухгалтеру і як тоді проконтролювати витрату коштів
3. Чи існує якийсь документ, який регламентує (або рекомендує) мінімальний перелік обов"язків членів правління (зокрема, голови ОСББ і управляючого). Можливо є якість рекомендації щодо розподілу повноважень, варіанти розподілу
4 Частина мешканців нашого будинку вважає, що управляючий (або голова ОСББ) повинен постійно перебувати на території будинку (з 8 до 17), бо "раптом необхідно буде перекрити якийсь кран". Чи дійсно управляючий повинен бути 8 годин біля будинку, адже є люди, готові суміщати обов"язки управляючого з основною роботою, проте вони не можуть постійно перебувати в будинку.
5. Якщо укладати угоду з електриком (сантехником) чи повинне ОСББ платити постійно йому зарплату, оформляти трудовий договір тощо. Чи можна скласти угоду про сплату за послуги по факту.
Дякую за відповіді